AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Noen som vet hvor jeg kan finne billige conversesko på nett?Anonymous poster hash: 65a5d...497
YoyoMa Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Har du lyst til å ødelegge rygg og føtter med de drittskoa?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Har du lyst til å ødelegge rygg og føtter med de drittskoa? Geez Louise. Mind your own beeswax! Det pleier å være tilbud på Converse på ulike nettsider til ulikt tidspunkt. For noen uker siden var det f.eks. tilbud på Zalando. Vet ikke hvor det er nå, men det er bare å google. Anonymous poster hash: 14a62...105 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Har du lyst til å ødelegge rygg og føtter med de drittskoa? Hvis føttene og ryggen din ikke tåler at du går med Converse-sko en gang iblant så ville jeg tatt en tur til legen om jeg var deg.Anonymous poster hash: 65a5d...497 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Du kan få et helt nytt par converse under 200-lappen på ebay! Jeg kjøper nesten aldri converse eller toms i norge, enten kjøper jeg det i utlandet eller på ebay. Anonymous poster hash: 2df26...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå