AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg er 24 år og har aldri vært forelsket eller hatt kjæreste. Jeg får ofte forespørsler fra menn og jeg gir omtrent alle en sjanse. Går på date, prater, kanskje kysser og blir kjent med dem. Av og til tar jeg initiativet selv hvis jeg føler jeg liker noen. Av og til blir jeg avvist, av og til avviser jeg dem, når det har gått så lang tid at det ikke er noe håp... Har ikke urimelige krav heller, viktigste er at han er snill og at vi har god kjemi.. Jeg vil så gjerne oppleve å få følelser for en mann.. Men virker helt umulig dessverre Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 3a0e9...ea6
Mariell007 Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg er 24 år og har aldri vært forelsket eller hatt kjæreste. Jeg får ofte forespørsler fra menn og jeg gir omtrent alle en sjanse. Går på date, prater, kanskje kysser og blir kjent med dem. Av og til tar jeg initiativet selv hvis jeg føler jeg liker noen. Av og til blir jeg avvist, av og til avviser jeg dem, når det har gått så lang tid at det ikke er noe håp... Har ikke urimelige krav heller, viktigste er at han er snill og at vi har god kjemi.. Jeg vil så gjerne oppleve å få følelser for en mann.. Men virker helt umulig dessverre Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 3a0e9...ea6 Kanskje du bare ikke har funnet den rette, er ikke alle som forelsker seg så lett og for noen tar det veldig lang tid så du må ikke gi opp etter et par dates med samme fyr, du kjenner han kanskje ikke godt nok til å forelske deg, eller kanskje du liker jenter(?)
Gjest Iben Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Det er et kvalitetstegn, og ikke noe å stresse med. Folk som ofte og lett blir forelska har som regel problemer, og så tror de at noen andre kan løse dem for dem.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg er 23 og har aldri vært forelsket. Men forelskelse og kjærlighet er to forskjellige ting. Har vært sammen med typen i 3 år. Jeg følte ingenting for han i begynnelsen, men nå elsker jeg han. Anonymous poster hash: 1873e...68f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Du må tilbringe nok tid med den du liker for å få følelser. Anonymous poster hash: 96491...030
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg blei forelsket første gang som 26åring. Har alltid hatt menn som har vert ute etter meg, men jeg fikk aldri følelser tilbake. Trudde jeg ikke kunne bli forelsket. Men det var verdt "ventingen", for til slutt møtte jeg min prins, og ble forelsket etter litt dating med han. Er fremdeles storm forelsket 1 år etter. Anonymous poster hash: 70bb2...5fb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Du må tilbringe nok tid med den du liker for å få følelser. Anonymous poster hash: 96491...030 Dette! Noen bruker lengre tid på å bli forelska, sånn er det bare. Jeg er omvendt; her sier det som regel bang med en gang. Vi er alle ulike😊Anonymous poster hash: e8e5e...192
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Jeg har heller aldri vært ordentlig forelsket.. Før var jeg med menn, nå har jeg gått over til damer (for 3år siden) Jeg er lesbisk men blir fortsatt ikke forelska:( Bare glad i. Er 29 år.. Anonymous poster hash: 6257f...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå