Gå til innhold

Ikke invitere alle barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ønsker å invitere 10 barn i bryllupet vårt. Dette er våre barn + våre søskens barn. Er det da greit å ikke invitere de andres barn? Det er snakk om venner, kolleger og søskenbarns barn i såfall.

Anonymous poster hash: 483fc...7f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt greit. Det er deres bryllup. Hvis noen skulle bli sur for det, så synd for dem, tenker jeg. Gjør det dere vil! Det er deres dag :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det må være helt greit. Hvem dere inviterer (både barn og voksne) avhenger jo av hvor nært forhold dere har til dem. Og den avgrensingen dere har satt synes jeg er helt greit. Hadde det vært din søsters barn, men ikke din brors barn, eller barna til to kusiner, men ikke til den tredje ville det vært en annen sak.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være greit. Tenk hvor mange barn det blir i bryllupet om alle barna skal inviteres.

Anonymous poster hash: 9a527...7b6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :)

Man leser jo så mye rart i dette forumet om gjester som blir fornærmet for både det ene og det andre, så da var det greit å sjekke.

Noen av våre barns tremenninger henger mye med denne gruppen barn/søskenbarn som er invitert, og jeg tror de hadde likt å . Men dette gjelder jo ikke alle, og med stor familie på begges side blir det så og si umulig å invitere flere uten at det eventuelt blir "skjevheter" ift. hvilke barn som blir invitert/slektsrelasjon.

Anonymous poster hash: 483fc...7f7
Skrevet

Dette er jo absolutt greit! :)

Skrevet

Helt ok. For å være helt ærlig, ville ikke jeg hatt med mine egne barn i andre sine bryllup ;) Det er utrolig godt med en frikveld en sjelden gang :) Men de blir med i vårt bryllup ;)

AnonymBruker
Skrevet

Deres bryllup, dere som bestemmer hvem som skal inviteres.

Noen mennesker kommer til å bli fornærmet uansett hva dere gjør, og noen foreldre kommer til å bli fornærmet over at deres unger ikke får komme garantert. Så selvsentrerte er enkelte. Men drit i de, og inviter de dere har lyst til.

Anonymous poster hash: 3346b...a09
AnonymBruker
Skrevet

Husk å kjøpe inn nok godtesnop til alle barna!

Anonymous poster hash: 41cb4...8d7
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde samme ordning. Inviterte kun barna til våre nærmeste, mens de andre fikk beskjed om at det er barnefritt. Det var en hysterisk mor som ikke fikk lov til å ta med 5-åringen sin som kommenterte det, ellers var det bare hyggelig.

Barna fikk tegneblokk på plassene sine, og skål med deres favorittgodteri da de skulle trekke seg på kvelden, etter at kaken og valsen var unnagjort. De storkoste seg:)

Anonymous poster hash: 77d61...21d

AnonymBruker
Skrevet

Husk å kjøpe inn nok godtesnop til alle barna!

Anonymous poster hash: 41cb4...8d7

Hjelp, er du hun som kommenterte at venninnen hadde "godtesnop" i vesken sin?

Anonymous poster hash: 40f40...315

Skrevet

Synes det er helt greit! Egne barn og andre barn i nær familie kan jo få litt glede av å ta del i dagen fordi de kjenner brudeparet, mens ukjente barn synes sikkert bare det er skrekkelig kjedelig. Det er deres bryllup så kjør på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...