Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et stort problem som jeg skal prøve å gjøre kort..

Jeg er sammen med en mann, og han får meg til å føle meg veldig dårlig innvendig noen ganger.

Jeg føler selv at jeg er et godt menneske og hvilke valg jeg tar i livet er viktig for meg, og jeg står for det jeg har gjort. Han burde kjenne meg veldig godt siden vi har vært sammen i to år, men han fremstiller meg på en jævlig måte. Han sier indirekte at jeg er en hore (!) og generelt at jeg må slutte å late som jeg er "bedre/snillere" enn jeg er.

Han var en stor drittsekk mot meg første 1,5 året,, men han har blitt mye bedre nå.. Men ikke når det kommer til dette.. Og hver søndag ender det med at han kaster meg ut fra leiligheta og jeg begynner hver uke dårlig.. I starten var jeg helt knust hver gang, men nå føler jeg at jeg burde komme meg videre.. Men så ordner alt seg og jeg føler at han er en jeg kommer til å være sammen med livet ut.. Men vet ikke hvor lenge jeg skal lure meg selv med det?

Har mistet tenninga på han (midlertidig føles det ut) en stund nå.. Og vil derfor ikke ha sex med han, men han prøver seg likevel hver dag.. Noen dager gir jeg etter når jeg føler vi har det bra. Men så krangler vi og jeg blir bedt om å finne et annet sted å bo, da angrer jeg.. Føler meg enda mer som en hore da han bekrefter det.. Han får meg til å føle meg skitten og slem. Og når vi har det bra får han meg til å føle som en pen prinsesse som er verdt alt for han..

Vet ikke hva jeg ønsker å oppnå med dette her, kanskje sortere tankene litt ...

Anonymous poster hash: f860d...45f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så ofte jeg sier dette her inne, men denne mannen virker ikke bra for deg. En kjæreste skal øke din selvtillit, ikke bryte den ned på denne måten. Du gortjener å bli elsket og respektert, ikke å leve i en så usikker tilværelse. Masse lykke til. Håper du tar gode valg for deg selv.

Skrevet

Stå opp for deg selv kvinne! Ikke la noen behandle deg slik. Dette forholdet virker usunt. Du bør sette en stopper for dette, enten ved at han endrer seg, eller at du avslutter forholdet.

Skrevet

Har et stort problem som jeg skal prøve å gjøre kort..

Jeg er sammen med en mann, og han får meg til å føle meg veldig dårlig innvendig noen ganger.

Jeg føler selv at jeg er et godt menneske og hvilke valg jeg tar i livet er viktig for meg, og jeg står for det jeg har gjort. Han burde kjenne meg veldig godt siden vi har vært sammen i to år, men han fremstiller meg på en jævlig måte. Han sier indirekte at jeg er en hore (!) og generelt at jeg må slutte å late som jeg er "bedre/snillere" enn jeg er.

Han var en stor drittsekk mot meg første 1,5 året,, men han har blitt mye bedre nå.. Men ikke når det kommer til dette.. Og hver søndag ender det med at han kaster meg ut fra leiligheta og jeg begynner hver uke dårlig.. I starten var jeg helt knust hver gang, men nå føler jeg at jeg burde komme meg videre.. Men så ordner alt seg og jeg føler at han er en jeg kommer til å være sammen med livet ut.. Men vet ikke hvor lenge jeg skal lure meg selv med det?

Har mistet tenninga på han (midlertidig føles det ut) en stund nå.. Og vil derfor ikke ha sex med han, men han prøver seg likevel hver dag.. Noen dager gir jeg etter når jeg føler vi har det bra. Men så krangler vi og jeg blir bedt om å finne et annet sted å bo, da angrer jeg.. Føler meg enda mer som en hore da han bekrefter det.. Han får meg til å føle meg skitten og slem. Og når vi har det bra får han meg til å føle som en pen prinsesse som er verdt alt for han..

Vet ikke hva jeg ønsker å oppnå med dette her, kanskje sortere tankene litt ...

Anonymous poster hash: f860d...45f

Hvorfor har du vært sammen med han så lenge? Hadde kjæresten oppført seg som en drittsekk mot meg i starten ville vi ikke vært sammen i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i huleste er du sammen med en sånn mann? Han behandla deg dårlig de første 1,5 årene? Nei, vennen min, han behandler deg dårlig fremdeles. Stå opp for deg selv, og se til å komme deg ut!

Anonymous poster hash: 81257...f22
Skrevet

Kjære deg ikke la han gjøre dette mot deg. Du er mer verdt enn en drittsekk (Unnskyld språket mitt) som tråkker deg ned hele tiden. For å vite hvordan du har holdt seg lenge må vi nesten vite grunnen til det for å gi deg bedre råd.

Du må ikke la han ha deg bare for sine seksuelle lyster, det ødelegger mye mer for deg.

Ikke gå til og ikke ha mer kontakt med han. Du må nesten utfordre han, vis at du er mer verdt enn det han påstår. Vis hvor kostbar og verdifull menneske du er.

Ikke la han klø på deg når han vil, sett dine grenser og gjør det klart og tydelig at du ikke ønsker et slik forhold og at du har holdt ut lenge. Er han mann nok ville han aldri gjort dette mot deg. Handlingne hans viser bare hvor umoden menneske han er som har behandlet seg slik. Stå opp for deg selv, du er sterkere enn det du tror! Det er fordi du har holdt ut, da klarer du fint å avslutte dette. Livet og tiden din er mer verdt å bruke på noe annet enn å tilfredsstille han med sex. Hvis dette fortsetter så må du oppsøke hjelp hos profesjonelle rådgivere. Du får mye bedre råd og veiledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...