AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Generelt sett, hva slags komplimenter liker menn best å få? Hva er det beste en dame kan si til dere? Ikke begynn med noe "Si det du mener! Ikke det du tror han vil høre.." blablabla. Sier selvfølgelig noe jeg mener selv. Anonymous poster hash: 9ff3b...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 At jeg er deilig! Anonymous poster hash: 5130a...46d
Gjest Awzm me Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 (endret) . Endret 23. august 2014 av Awzm me 6
Gjest Iben Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 At jeg kan kaste en stein imponerende langt, eller løfte en veldig tung kvinne.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 "Din er den største jeg noensinne har sett" Prøv å late som om du mener det. Anonymous poster hash: 6be64...124 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Kjæresten min elsker å bli kalt deilig og kjekk, få høre at han har store muskler (han er godt trent). Han hater å bli kalt søt, det er det verste han kan bli kalt. Anonymous poster hash: 57cdf...6f5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Hvis man ikke har sett pikken til noen enda da? hva kan man si da? Anonymous poster hash: 9ff3b...9bf 1
Prestekragen Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Haha ja. Hver gang jeg sier "du er så søt!" til kjæresten min får jeg bare et surt "nei, jeg er barsk" tilbake.
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 (endret) Haha ja. Hver gang jeg sier "du er så søt!" til kjæresten min får jeg bare et surt "nei, jeg er barsk" tilbake. http://i.imgur.com/jyi4Ejn.jpg Endret 4. august 2014 av Trollkarlen
Commander Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Haha ja. Hver gang jeg sier "du er så søt!" til kjæresten min får jeg bare et surt "nei, jeg er barsk" tilbake. Det kan oppfattes som spydig hersketeknikk. Ikke akuratt det man ønsker å formidle kanskje 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Gi komplimenter når han gjør noe "karslig". Som f.eks har lagt om dekk på bilen o.l. Og selvfølgelig pikken. Det er alltid en sikker vinner. Anonymous poster hash: 3710c...a5c 2
Prestekragen Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Det kan oppfattes som spydig hersketeknikk. Ikke akuratt det man ønsker å formidle kanskje Haha, er absolutt ikke ment sånn. Han vet jeg syns han er barsk og mandig og deilig. Er bare noen ting innimellom som er så vanvittig sjarmerende og søtt, og da klarer jeg ikke la vær å kommentere.
Gjest Ung tøff mann Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Av en eller annen grunn er det mye pikk her..
Gjest avocadoen Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 Haha ja. Hver gang jeg sier "du er så søt!" til kjæresten min får jeg bare et surt "nei, jeg er barsk" tilbake. Min synes det er helt greit at jeg sier at han er verdens søteste og snilleste. Man kan jo også være barsk samtidig..
Gjest avocadoen Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Av en eller annen grunn er det mye pikk her.. Sant. Ser det er mange som gir veldig overfladiske komplimenter her. Vil tro de fleste setter størst pris på å få kompliment for ens personlighet. Selvsagt vil man jo høre at man er fin osv også, men tror nok jeg hadde begynt å lure litt på om min kjære faktisk så min personlighet om han bare hadde sagt "fin, deilig, fin kropp, sexy" osv.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #20 Skrevet 4. august 2014 Menn liker å hjelpe damer med ting damene ikke greier selv, f.eks ting som krever litt muskler. Anonymous poster hash: 8f0f0...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå