Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Generelt sett, hva slags komplimenter liker menn best å få? Hva er det beste en dame kan si til dere?

Ikke begynn med noe "Si det du mener! Ikke det du tror han vil høre.." blablabla.

Sier selvfølgelig noe jeg mener selv.

Anonymous poster hash: 9ff3b...9bf
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At jeg er deilig!

Anonymous poster hash: 5130a...46d
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

.

Endret av Awzm me
  • Liker 6
Skrevet

At jeg kan kaste en stein imponerende langt, eller løfte en veldig tung kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

"Din er den største jeg noensinne har sett"

Prøv å late som om du mener det.

Anonymous poster hash: 6be64...124
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min elsker å bli kalt deilig og kjekk, få høre at han har store muskler (han er godt trent). Han hater å bli kalt søt, det er det verste han kan bli kalt.

Anonymous poster hash: 57cdf...6f5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke har sett pikken til noen enda da? hva kan man si da?

Anonymous poster hash: 9ff3b...9bf
  • Liker 1
Skrevet

Bare unngå søt og snill !

Skrevet

Haha ja. Hver gang jeg sier "du er så søt!" til kjæresten min får jeg bare et surt "nei, jeg er barsk" tilbake.

Gjest Trollkarlen
Skrevet (endret)

Haha ja. Hver gang jeg sier "du er så søt!" til kjæresten min får jeg bare et surt "nei, jeg er barsk" tilbake.

http://i.imgur.com/jyi4Ejn.jpg :fnise:

Endret av Trollkarlen
Skrevet

Det kan oppfattes som spydig hersketeknikk. Ikke akuratt det man ønsker å formidle kanskje :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi komplimenter når han gjør noe "karslig". Som f.eks har lagt om dekk på bilen o.l.

Og selvfølgelig pikken. Det er alltid en sikker vinner.

Anonymous poster hash: 3710c...a5c
  • Liker 2
Skrevet

Det kan oppfattes som spydig hersketeknikk. Ikke akuratt det man ønsker å formidle kanskje :laugh:

Haha, er absolutt ikke ment sånn. Han vet jeg syns han er barsk og mandig og deilig. Er bare noen ting innimellom som er så vanvittig sjarmerende og søtt, og da klarer jeg ikke la vær å kommentere.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Av en eller annen grunn er det mye pikk her..

Gjest avocadoen
Skrevet

Min synes det er helt greit at jeg sier at han er verdens søteste og snilleste. Man kan jo også være barsk samtidig.. :)
Gjest avocadoen
Skrevet

Av en eller annen grunn er det mye pikk her..

Sant. Ser det er mange som gir veldig overfladiske komplimenter her. Vil tro de fleste setter størst pris på å få kompliment for ens personlighet. Selvsagt vil man jo høre at man er fin osv også, men tror nok jeg hadde begynt å lure litt på om min kjære faktisk så min personlighet om han bare hadde sagt "fin, deilig, fin kropp, sexy" osv.
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker å hjelpe damer med ting damene ikke greier selv, f.eks ting som krever litt muskler.

Anonymous poster hash: 8f0f0...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...