Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faen meg ikke mulig..... OMG!

Bildet som ble omtalt i Nyhetene på TV2 nettopp er verdt flere titalls milioner! Opp mot 400 mill....

Det værste er at han betalte 6000,- for det for maaange år siden... Bra avkastning vil jeg tørre og påstå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:o :hår: noen som har :perebrus: ?

Skrevet

Jah...også hadde han klart å få hvite malingsflekker på det :o

Skrevet

Skulle ønske noen av mine bilder var litt verd jeg.. kunne også godt tenkt meg en tur til syden... :sjarmor:

Skrevet

jeg syns nå de bildene jeg har malt som barn er ganske fine da.... kanskje de kan bli verdt litt mer ettersom årene går....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja hvorfor ikke betale 400 mill for et bilde når en har mye penger. Noe skal en bruke penger på.

Skal prøve å skrape sammen til strømregningen...........

Skrevet

:o Hvem er villig til å betale så mye for et bilde? jeg er enig i at kunst er verdifullt, men 400 mill???

Skrevet

Dette må jo føles godt for mannen, om han ikke var rik før. Tenk for en deilig alderdom!

Skål for Fetter Anton!

=)

Skrevet

Hei :-)

Han driver et fantastisk kunstgalleri her i Bergen som heter Galleri Nygaten! Å gå der er bare en flott opplevelse!

Har kjøpt endel bilder der.......men ikke akkurat til den prisen :hoho:

Jammen heldig når man har slikt på veggen gitt!

Sommerklem Charmina :wink:

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å stå fram sånn offentlig med et så verdifullt bilde. Da vet jo eventuelle tyver hvem de burde avlegge et besøk.

Skrevet

Leste i avisen at bildet nå var flyttet fra hjemmet hans over i Galleriet og at han stolte på at politiet sørget for at det ble der!

Jeg hadde ikke likt å hatt det i stua lenger nei.... :ler:

-Charmina

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg synes han er såå heldig :-) .. Tror jeg skal få sjekket mine bilder også :wink:

tusjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...