Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå hatt slimete gjennomsiktig utflod i 7 uker snart og det er endel også. Det begynte dagen før jeg skulle ha EL å vert slik siden. Jeg er også 20 dager over ikm og tok en test for en uke siden som var negativ. Kan noen forklare om hvorfor det er slik kanskje? Jeg har en relativt stabil syklus på 28-31 dager.. forvirra

Anonymous poster hash: 96a8a...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes dette hørtes veldig merkverdig ut. Er du sikker på at du hadde el? Kanskje el kom mye senere en antatt?

Mens flytter seg også senere da. Du burde dra til legen å få sjekket hva det kan være :) gjerne oppdater senere når du vet mer :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe poeng i å dra til legen etter så kort tid. Det er ikke uvanlig at det blir krøll i syklusen fra tid til annen. Med mindre du mistenker at du har fått en kjønnssykdom eller infeksjon er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Anonymous poster hash: f2a40...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes dette hørtes veldig merkverdig ut. Er du sikker på at du hadde el? Kanskje el kom mye senere en antatt?

Mens flytter seg også senere da. Du burde dra til legen å få sjekket hva det kan være :) gjerne oppdater senere når du vet mer :)

jeg kan jo ikke være 100% sikker men når jeg skulle ha EL så fikk jeg de symptomene som jeg alltid får ved EL men jeg verken temper eller tester for EL. Men syns det er veldig rart for det er akuratt som elslim bare litt mer vannete og føler meg våt konstant 24/7..

Anonymous poster hash: 96a8a...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...