Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par som jobber fullt og har et aktivt liv med to barn. Så lenge vi er i aktivitet har vi det fint (om vi jobber, er sammen med barna, er på tur osv.) Men når kvelden kommer og barna har lagt seg sliter vi ofte, for da har vi så ulike behov. Han vil gjerne se actionfilm eller et typisk maskulint tv-program. Jeg er ikke så glad i de programmene, så jeg slår ofte på pcen. Han mener det er asosialt å bruke pc og blir provosert av det. Jeg skrur den gjerne av men da vil jeg gjerne vi kan bli enige om noe å se på, eventuelt velge et program hver. Hvis vi slår av alle skjermer og bare skal kose oss og prate blir det ofte rar stemning. Han synes det er vanskelig å prate uten å diskutere. Jeg kan godt ta en diskusjon, men ikke flere hver kveld. Jeg savner å bare være sammen, snakke om positive ting som "takk for at du er drn fu er, elsker deg". Han synes sånt er klissete og kjempekjedelig... Dette ble langt. Men er det noen som kjenner seg igjen? Hva gjør vi?

Anonymous poster hash: 70676...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om fuelbox? http://www.fuelbox.no/pages/parversjonen

Har ikke prøvd den selv, men det er visstnok spørrekort om temaer man kan starte fine samtaler rundt. På en måte som et slags "spill" :) Kanskje dere finner samtaleemner som begge trives med der? Og hvor man samtidig kan komme litt nærere hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Ts: takk for tipset, det vil jeg prøve :)

Hørt om fuelbox? http://www.fuelbox.no/pages/parversjonen

Har ikke prøvd den selv, men det er visstnok spørrekort om temaer man kan starte fine samtaler rundt. På en måte som et slags "spill" :) Kanskje dere finner samtaleemner som begge trives med der? Og hvor man samtidig kan komme litt nærere hverandre.

Anonymous poster hash: 70676...9a5

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke asosialt å ikke ville se de program han liker!! Så frekt og lavmål.

Anonymous poster hash: 5d468...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte fuelbox, men kjæresten min var ikke så gira på dem. Tenkte mest å ta de som utgangspunkt...

Vi snakker bra sammen vi, men han er ikke så glad i å prate om følelser....

Anonymous poster hash: 5ccd3...22d
Gjest brutal_mann
Skrevet

Skru av tv. Skru av pc. Ta en dusj sammen, legg dere og bruk tid på hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...