AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Del Skrevet 3. august 2014 Har tenkt å kjøpe ferdighus og fått pris på montering og frakt . Jeg er helt grønn på dette, men må¨man ha grunnmuren klar på ferdig tomt før de kommer med huset? Eller er dette inkludert i monteringen? Har ikke turt å spurt fordi jeg mangler slik kunnskap. Hva med kloakk og strøm og slikt til huset? Noen som vet hva det koster og hva som må gjøres om man kjøper en ferdigstilt tomt?? Hva er pris for grunnmur på 60 kvadrat? Huset er bare på 60 kvadrat, alt på et plan. Hva koster det å få montert strøm inn i huset? Anonymous poster hash: 58214...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 3. august 2014 #2 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg vil tro prisen er uten grunnmur, kloakk og elektrisitet. Du må sikkert fikse byggestrøm og sånne ting selv også. Se på siden byggebolig.no der har de erfaringer med de forskjellige ferdighusfirmaene og hva som må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå