Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har noe på gang med noen eller er i et forhold, er jeg veldig direkte. I stedet for å drive et "spill" - type overse, si ting mellom linjene osv, er jeg alltid rett frem. Sier det når jeg er såret og vil snakke om det, forteller at jeg er usikker på hva jeg føler i stedet for å plutselig ditche personen, og lignende situasjoner. I det siste har dette nesten vist seg å være negativt for min del, gutten er bare lei av at jeg styrer sånn, og han mener jeg lager problemer pga det.

Hva tenker dere? Er det bra eller dårlig å være direkte på denne måten? Eller er "spillet" en del av greia?

Anonymous poster hash: a2bd2...2de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det når damer er direkte.

Anonymous poster hash: 4f0e8...6f6

• Liker 2
Skrevet

Er en del av greia som regel. Hvertfall når det er følelser med i bildet.

Skrevet

Ah, dette lurer jeg også på. Jeg er ikke så glad i sånn spill. Eneste jeg får ut av det er søvnløse netter.

Men er redd det skal ødelegge litt av romantikken og spenningen om jeg er så direkte som jeg vil være.

Er også redd for å skremme bort guttene :vetikke:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes det er bra, men noen ganger er det bra å overse ting, hvis man alltid skal snakke om alt kan det bli slitsomt synes jeg.

Skrevet

Når jeg har noe på gang med noen eller er i et forhold, er jeg veldig direkte. I stedet for å drive et "spill" - type overse, si ting mellom linjene osv, er jeg alltid rett frem. Sier det når jeg er såret og vil snakke om det, forteller at jeg er usikker på hva jeg føler i stedet for å plutselig ditche personen, og lignende situasjoner. I det siste har dette nesten vist seg å være negativt for min del, gutten er bare lei av at jeg styrer sånn, og han mener jeg lager problemer pga det.

Hva tenker dere? Er det bra eller dårlig å være direkte på denne måten? Eller er "spillet" en del av greia? Anonymous poster hash: a2bd2...2de

Er bra å være direkte men velg dine kamper med omhu. Høres ut som om du blir litt masekjerring

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger jo ikke å si alt du tenker. Du spiller jo ikke noe spill av den grunn.

Men jeg hadde fått litt panikk hvis daten hadde sagt alt han følte hele tiden.

Anonymous poster hash: 93e29...08f

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger jo ikke å si alt du tenker. Du spiller jo ikke noe spill av den grunn.

Men jeg hadde fått litt panikk hvis daten hadde sagt alt han følte hele tiden.

Anonymous poster hash: 93e29...08f

Neinei, ikke på den måten. Bare at jeg har vært 100% ærlig med han. Når det skjedde noe jeg syntes var veldig ekkelt og som såret meg, gadd jeg verken late som ingen ting eller overse han - så jeg fortalte at jeg var såret. Skjønner?

TS

Anonymous poster hash: a2bd2...2de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn. Men to ganger nå har jeg skremt vekk menn på det viset. Ene gangen fordi jeg sa i fra om at jeg syns det var rart at han fortsatt var pålogga datingstedet vi møttes hele tiden selv om han påsto han ikke så seg om etter noen andre. Andre gangen var det en annen gang jeg sa til en fyr etter femte date at jeg likte han godt og ville treffe han igjen for å se om dette kunne bli noe mer. Han hadde tidligere sagt at han var ute etter noe seriøst, men da ble han helt stille gitt..

Så hva gjør man da? Skal man bare late som at man ikke er interessert, er det sånn man finner en kjæreste?

Anonymous poster hash: 59516...29f

Skrevet

Liker når jenta er direkte, men det er en fin linje mellom det å være "direkte" å det å være i overkant "hårsår" for alt som må taes opp. Gjerne i en kombinasjon av jentas dårlige evne til å tolke ting, der det i hopetall blir tolket feil vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...