Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som synes det er utrolig turn-off å høre lyder fra do når daten/dama er der? Jeg vet bæsjing er naturlig, men tanken på at noen jeg er forelska i sitter og presser ut illeluktende dritt fra rompehullet sitt er utrolig avtennende. Jeg greier liksom ikke få tankene ut av hodet når skaden er skjedd, og det ender som oftest med at jeg mister helt interessen....

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel. Det er ikke noe problem for meg.

Anonymous poster hash: 77534...135
Skrevet

Blir lite damer på deg da! Jeg har fortsatt ikke møtt på et menneske som ikke driter.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre her som synes det er utrolig turn-off å høre lyder fra do når daten/dama er der? Jeg vet bæsjing er naturlig, men tanken på at noen jeg er forelska i sitter og presser ut illeluktende dritt fra rompehullet sitt er utrolig avtennende. Jeg greier liksom ikke få tankene ut av hodet når skaden er skjedd, og det ender som oftest med at jeg mister helt interessen....

Tror du kommer til å dø enslig og barnløs....

Anonymous poster hash: ef809...717

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ødelegg illusjonen om at kvinner ikke driter!

Anonymous poster hash: 64b1b...23e
  • Liker 2
Skrevet

Blir lite damer på deg da! Jeg har fortsatt ikke møtt på et menneske som ikke driter.

Det er fortsatt utrolig turnoff selvom alle gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel vært verre om du hørte disse lydene fra et annet sted enn do?

Anonymous poster hash: e8833...f05
  • Liker 8
Skrevet

Det er fortsatt utrolig turnoff selvom alle gjør det.

Nettopp, det er derfor det blir lite damer (evt menn) på deg.

• Liker 1
Skrevet

Hadde vel vært verre om du hørte disse lydene fra et annet sted enn do?

Anonymous poster hash: e8833...f05

Du har rett. En gang hørte jeg en jente jeg likte prompe i klassen, og for meg har hun blitt "jenta som prompa i timen" selv etter alle disse år. Mistet totalt interessen for henne etter episoden.

Gjest Amémonos
Skrevet

Haha, går det an å være så prippen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og har det også sånn. Glad jeg etter 1,5 år med kjæresten fremdeles aldri har hørt eller sett eller luktet tegn til at han har gjort sitt fornødne på toalettet, og han har heller aldri opplevd tegn etter at jeg har gjort det.

Vi snakker heller ikke om det.

Men jeg har et veldig anstrengt forhold til toalett-ting..

Anonymous poster hash: 41dd3...f65
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg. Det heter "pose på magen". Det er mye bedre enn å gå på do. Rensligere også.

Anonymous poster hash: f10a5...a71

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Har ikke du noe liv, TS? Sitter på KG og spyr ut tråder med det ene emnet dummere enn det andre. Har du en eller annen diagnose?

• Liker 3
Skrevet

Det har jeg. Det heter "pose på magen". Det er mye bedre enn å gå på do. Rensligere også.

Om man driter i en pose på magen eller ut av bakenden var ikke relevant når jeg sa jeg aldri hadde møtt på et menneske som ikke driter. Bæsj er bæsj.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man driter i en pose på magen eller ut av bakenden var ikke relevant når jeg sa jeg aldri hadde møtt på et menneske som ikke driter. Bæsj er bæsj.

Uj, så dum du kan late som du er! :)

Du skjønte veldig godt hva jeg sa. Og du skjønner veldig godt at en pose på magen ikke lager lyder.

AnonymBruker
Skrevet

Jobb med deg selv, er mitt råd. Skjønner at visse ting er avtennende, og at dette er individuelt, men at du totalt mister interessen fordi du på et eller annet tidspunkt må innse at dama/daten også bæsjer, er ikke gunstig for deg.

Anonymous poster hash: ab3ad...35e
  • Liker 4
Skrevet

Uj, så dum du kan late som du er! :) Du skjønte veldig godt hva jeg sa. Og du skjønner veldig godt at en pose på magen ikke lager lyder. Anonymous poster hash: f10a5...a71

En pose på magen kan godt lage lyder ;)

Skrevet

Du har rett. En gang hørte jeg en jente jeg likte prompe i klassen, og for meg har hun blitt "jenta som prompa i timen" selv etter alle disse år. Mistet totalt interessen for henne etter episoden.

De gamle grekerne hadde fellesdass (ja, uten avlukker og sånt moderne fjas).

Bare for å sette ting litt i perspektiv.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du noe liv, TS? Sitter på KG og spyr ut tråder med det ene emnet dummere enn det andre. Har du en eller annen diagnose?

Nei, jeg har ikke det. Har ingen venner. Men snart er sommerferien over. Blir godt å komme seg blandt studiekompisene igjen.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

wow.... jeg har vært sammen med min kjære i knappe en mnd nå, å vi bryr oss fint lite om dassen lukter etter at en av oss har vært der. jeg vil heller at det lukter enn at jeg skal få forstoppelse, for det er enda mindre digg "nei ikke i kveld, jeg er så forstoppet" :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...