AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #21 Skrevet 4. august 2014 Har du som privatpersjon uten tilgang til storkjøkken fått odre om å lage pizza til 80 stykker og alle skal bare få en liten bit hver?? Får ikke dette til å stemme med mindre du er en sånn JA-person som ikke tør å si nei siden du tror alle da vil hate deg. Persjon? PERSJON?? Anonymous poster hash: bf1ef...f44
SoftKitty Skrevet 4. august 2014 #23 Skrevet 4. august 2014 Blir litt annerledes når det er i en kantine som tillegg til annen mat, og som lunch sansynligvis.. Vi har pizza i kantina på jobb iblandt, og da er 1 porsjon = 1 stykke (men et ganske stor firkantet et) + salat. Men der kjøper man mat da, kan fint kjøpe flere. Om du tenker slik ville jeg kanskje beregnet rundt 6 personer på en langpanne, 8-10 hvis det er slike store langpanner.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #24 Skrevet 5. august 2014 Skal servere pizza på jobben, prøver å beregne hvor mange pizzaer jeg trenger å lage. Noen som vet sånn ca. hvor mange biter av gjennomsnittlig st. man får ut av en pizza? Skal servere til ca. 80 personer. Hvor mange pizzaer trenger jeg å lage når alle skal få en bit hver? Anonymous poster hash: 1ade4...ee5 Med mindre du er ansatt som kokk, synes jeg det er ekstremt sært at du skal måtte lage pizza til 80 ansatte. Anonymous poster hash: 43d8c...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå