AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Poster her også ettersom det gjerne passer bedre her. Får i perioder en helt sinnsyk trang til å onnanere, hele tiden... Dette kommer sammen med en ekstrem irritasjon... Noen som har det på samme måte? Er vel en del som blir slik når de blir maniske, men jeg kjenner meg heller mer deppa i disse periodene, dog svinger det veldig... Anonymous poster hash: cdcf6...a82
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Mannen min er sånn og han har bipolar 1.Anonymous poster hash: 8ba29...5f7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Min eks hadde slike perioder, og han var bipolar. Vet ikke om det er grunnen, vi pratet aldri om det. Anonymous poster hash: 9ddcb...a83
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hva definerer du som mye da? Etter det vi har sett av svar her inne så tyder mye på at alt fra en gang annenhver uke til tre- fire ganger per dag er innenfor normalen. Bipolare kan visstnok ha perioder med en ekstrem økning i lysten, men for de aller fleste som onanerer mer i perioder så er det nok oftere utløst av en normal variasjon i lysten, kjedsomhet eller kanskje et lite crush. Anonymous poster hash: 2ab93...b9e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Men "hele tiden" høres noe ekstremt ut.... Kan du selv se noen årsak til den sterke økningen i lyst forresten? Og har du andre symptomer som eventuelt kan indikere en slik diagnose? Anonymous poster hash: 2ab93...b9e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Det er i den grad at det er plagsomt. Det kommer i bølger hvor jeg får rundt 10 orgasmer på en time. Har slitt med det i perioder i flere år, men det er først nå jeg lurer på om det kan være en del av en bipolar lidelse(er i utredning) eller om det er vanlig å ha det slik i perioder. Setter veldig pris på at jeg har fått saklige svar, selv om selve problemstillingen er ganske snodig.Anonymous poster hash: cdcf6...a82
Vival Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Det kan fint være derfor ja, men selvfølgelig må ganske mange andre symptomer være på plass. Jeg har blitt utredet for det to ganger iløpet av ungdomstiden fordi min mor har det og fordi jeg hadde andre tegn. Jeg får som deg høy sexlyst og blir ganske ukritisk til hvem jeg har det med. I maniske perioder så sover jeg også ekstremt lite ( typ to timer per natt) og spiser lite. Rett og slett fordi det kjennes ikke ut som kroppen trenger det og fordi det er så mye annet spennende å drive med. Men ja, du kan jo ta utgangspunkt i hvordan du er ellers når du har sånn lyst? Er det andre ting i livet ditt som endrer seg eller lun sexlysten?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Synes selv ikke at jeg kjenner meg så veldig igjen i diagnosen. I såfall må det være blandede episoder. Sover som normalt for det meste, er ekstremt irritabel og har enorme svingninger i stemningsleiet. Er vel i hovedsak svingningene og de gjentakende depresjonene som har fått meg i utredning, samt at halve slekta er bipolare. Skulle gjerne funnet et svar på hva det var, for det er utrolig slitsomt Anonymous poster hash: cdcf6...a82
Vival Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Uff, det skjønner jeg godt. Men en psykolog kna lettere se helheter og kan faglig evaluere seg på en helt annen måte enn vi kan. Masse lykke til og oppdater oss gjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå