Gå til innhold

Facebook skjule enkelte venner for andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er flau over å skrive dette innlegget.. Men jeg tror min bestevenninne har kontakt med den mannen jeg er forelsket i og har hatt ett forhold til i noen Mnd (avsluttet for en uke siden).

Er det sånn at de kan være venner med hverandre på Facebook uten at jeg kan se det? Jeg kan se alle de andre vennene dems ... Vi er godt voksne alle 3"....

Anonymous poster hash: 5fe6a...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan ikke skjule at du er venner med noen.

Hvis du ikke finner dem i hverandres vennelister, så er de ikke venner på facebook.

AnonymBruker
Skrevet

Mener det går an. Eksen min er venn med sin bror på fb, men han kommer ikke opp på listen over felles venner. (Jeg er ikke venn med broren hans)

Anonymous poster hash: dbaad...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Mener det går an. Eksen min er venn med sin bror på fb, men han kommer ikke opp på listen over felles venner. (Jeg er ikke venn med broren hans)

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart han broren ikke kommer opp på listen for felles venner når du ikke er venn med han?

Anonymous poster hash: 685f1...5ab

AnonymBruker
Skrevet

Tror du misforstår.

Om jeg kikker på brorens profil, får jeg opp felles venner. Men ikke eksen.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan enten se alle vennene eller ingen. Om begge skjuler vennene sine, kan du ikke se at de er venner, for de kommer ikke opp på felles venner. Så om du kan se alle vennene til begge, er de ikke venner.

Anonymous poster hash: 83975...816
AnonymBruker
Skrevet

Tror du misforstår.

Om jeg kikker på brorens profil, får jeg opp felles venner. Men ikke eksen.

Jeg og kjæresten er venner på facebook (selvfølgelig), men mange har spurt oss hvorfor vi ikke er venner siden de ikke ser oss på felles venner. Det er fordi begge har skjult alle vennene sine, og da vises det ikke på felles venner. Man kan enten skjule alle eller ingen.

Anonymous poster hash: 83975...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...