auau Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg snakker med en fyr og vi møtes en gang, jeg synes han var veldig hyggelig og jeg viste nok så tydelig at jeg er interessert i han. Han er 27 jeg er 23 . Jeg er ute etter en jeg vil bli sammen med men jeg har ikke fått noen hint eller mening om hva han vil, Jeg orker ikke og legge så mye i ting lenger etter og ha blitt såret mange ganger før, og er luta lei av og leke spill.. Kan jeg bare spøre han rett ut, hva er det du egentlig er ute etter? Vennskap eller vil du noe mer?
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Er ikke dette litt tidlig for å ha funnet utav hva en vil? 1
auau Skrevet 3. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2014 Vi har snakket i 3 månder til sammen nå, og han sier han vil møte meg igjen.. Men han driver og leker så jævlig st jeg blir helt forvirra av hele situasjonen , det er kanskje tidlig og spøre om noe sånn vil du vi skal gå all The WAy, men kanskje noe mer hva er du ute etter også? Så jeg har en liten indikasjon på hva som egentlig er greia her?
notebook Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Det tenker jeg å. Men du kan jo snakke litt om hva du ønsker deg for fremtiden pensle samtalen inn på noe søik at du får et hint om hva han tenker fremover. Hvis han har planer om å dra på jordomseiling om 2 mnder liksom så sier det vel noe:P Bruk lit tid før du spør det spmet, du kan jo skremme han bort også ved å komme med et hva vil du med meg/oss spørsmål så tidlig. Tenk positivt di fleste av oss menn vil faktisk også ha en kjæreste og ikke bare sex 1
Cambria Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 JA! :D Kjør på! Det verste som skjer er at han bare er ute etter vennskap, og da har du den saken ute av verden
ambolt Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Vi har snakket i 3 månder til sammen nå, og han sier han vil møte meg igjen.. Men han driver og leker så jævlig st jeg blir helt forvirra av hele situasjonen , det er kanskje tidlig og spøre om noe sånn vil du vi skal gå all The WAy, men kanskje noe mer hva er du ute etter også? Så jeg har en liten indikasjon på hva som egentlig er greia her? Etter 3 måneder burde han absolutt vite hva han vil. På dette tidspunktet sier magefølelsen hans enten JA eller NEI. Siden det er gått 3 måneder og dere ennå ikke er sammen, så tipper jeg magefølelsen hans mest sier NEI. :-/ Hvis det var full klaff mellom dere, så ville den kommet før 3 måneder. Hvis du "stiller ham til veggs" og sier at du er lei av vage svar, og han da blir svett og nervøs, så har du definitivt svaret... Han burde kicket på deg for lengst. Hvorfor har han ikke det? Det er det du vil, ikke sant?
auau Skrevet 3. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2014 Det tenker jeg å. Men du kan jo snakke litt om hva du ønsker deg for fremtiden pensle samtalen inn på noe søik at du får et hint om hva han tenker fremover. Hvis han har planer om å dra på jordomseiling om 2 mnder liksom så sier det vel noe:P Bruk lit tid før du spør det spmet, du kan jo skremme han bort også ved å komme med et hva vil du med meg/oss spørsmål så tidlig. Tenk positivt di fleste av oss menn vil faktisk også ha en kjæreste og ikke bare sex vel , han sier selv at han er en passiv person og ikke liker og haste ting . men det hjelper ikke veldig når han gir utrykk for at han vil noe i det ene øyeblikket også ingenting i det andre : ( og sex virker det ikke som han er så ute etter når det lille sexprat om man en gang kan kalle det for det er det jeg som start om (tuller om)
auau Skrevet 3. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2014 Hva legger du i leker? jeg mener leker når man ikke viser eller forteller hva man vil i det hele tatt eller hva man føler , og dermed ender opp med og såre den andre ..
auau Skrevet 3. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2014 Etter 3 måneder burde han absolutt vite hva han vil. På dette tidspunktet sier magefølelsen hans enten JA eller NEI. Siden det er gått 3 måneder og dere ennå ikke er sammen, så tipper jeg magefølelsen hans mest sier NEI. :-/ Hvis det var full klaff mellom dere, så ville den kommet før 3 måneder. Hvis du "stiller ham til veggs" og sier at du er lei av vage svar, og han da blir svett og nervøs, så har du definitivt svaret... Han burde kicket på deg for lengst. Hvorfor har han ikke det? Det er det du vil, ikke sant? ja, det er det jeg også mener da ? han burde jo kanskje vite litt mer om hva han vil nå ? noen liker jo og gå mer slow fram enn andre, og det er jo ikke noe galt i det. men man burde vel kunne ha opp kjeften og si at man er nysgjerrig , betatt osv ? et eller anna får og få medhold på at det er greit og få litt tanker om den andre personen tilbake ? han sier han er passiv som person og virker litt bekvemt over hvordan han ser ut og at jeg kanskje ikke liker det? men jeg synes jo han er herlig og har tilogmed vist det og sagt det.. hva mer skal jeg gjøre ? jeg vil jo det ja!
auau Skrevet 3. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2014 JA! :D Kjør på! Det verste som skjer er at han bare er ute etter vennskap, og da har du den saken ute av verden ja, jeg lurer på om jeg skal gjøre det. men er litt kleint og bare kaste ut spm ut hva vil du ?? hva er du ute etter? noen forslag til hvordan og skrive det på en "ryddig" måte ? ?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Jeg snakker med en fyr og vi møtes en gang, jeg synes han var veldig hyggelig og jeg viste nok så tydelig at jeg er interessert i han. Han er 27 jeg er 23 . Jeg er ute etter en jeg vil bli sammen med men jeg har ikke fått noen hint eller mening om hva han vil, Jeg orker ikke og legge så mye i ting lenger etter og ha blitt såret mange ganger før, og er luta lei av og leke spill.. Kan jeg bare spøre han rett ut, hva er det du egentlig er ute etter? Vennskap eller vil du noe mer? Jeg ville blitt jævlig stresset om en spurte meg etter å ha truffet hverandre en gang, og snakket sammen tre måneder. Jeg ville følt ett kjempestress. Jeg aner ikke om jeg er interessert i personen etter en date, hallo, en date. Spør deg heller. Flørter han med deg? Har dere god kjemi? Prøv å gå på noen dater til med han for å se hva han tenker, mener, føler. Ikke legg for mye i ett treff. Gi det litt tid. Det er ett skikkelig turn-off spørsmål å spørre om etter en date. Det er en ting å snakke sammen, men så er det en annen ting å faktisk være sammen. Det er følelsen rundt hverandre når man er sammen som teller. Anonymous poster hash: 1c04b...442 1
Cambria Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 ja, jeg lurer på om jeg skal gjøre det. men er litt kleint og bare kaste ut spm ut hva vil du ?? hva er du ute etter? noen forslag til hvordan og skrive det på en "ryddig" måte ? ? Prøv å få samtalen over på det på en naturlig måte. Spør f.eks. om hva han ser etter i en kjæreste, og når han svarer det kan du jo spørre om du lever opp til det enn så lenge? Ellers kan du bare skrive at du liker han godt, og kunne tenke deg å se hva som skjer og om dere etterhvert kanskje kunne blitt mer en venner, men at du ønsker å vite om han tenker det samme eller ikke?
ambolt Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 ja, det er det jeg også mener da ? han burde jo kanskje vite litt mer om hva han vil nå ? noen liker jo og gå mer slow fram enn andre, og det er jo ikke noe galt i det. men man burde vel kunne ha opp kjeften og si at man er nysgjerrig , betatt osv ? et eller anna får og få medhold på at det er greit og få litt tanker om den andre personen tilbake ? han sier han er passiv som person og virker litt bekvemt over hvordan han ser ut og at jeg kanskje ikke liker det? men jeg synes jo han er herlig og har tilogmed vist det og sagt det.. hva mer skal jeg gjøre ? jeg vil jo det ja! Slow, ja, men 3 måneder med snakking, det er for drøyt. Hadde han også kjent kjemien og vibbene, hadde det skjedd noe mer innen nå. Som en siste utvei kan du jo "teste" ham og si at du har kontakt med andre (selv om det kanskje ikke er sant). Prøve å gjøre ham litt sjalu. Nei forresten, det var en dårlig idé. Glem det. Har egentlig ingen ideer, jeg... Han virker treig, og uinteressert. Han har sikkert kontakt med andre også, og er kanskje fornøyd for øyeblikket med all denne oppmerksomheten og snakkingen med gud og hvermann.
Gjest Amémonos Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Jeg spør alltid menn hva de er ute etter FØR jeg eventuelt begynner å date dem.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Samme lurer jeg på. Har "blitt lurt" så mange ganger nå. Jeg treffer gutter, henger med de (middag, film, fest, trening, sove over osv), men det blir aldri noe mer. Jeg er så forbaska feig at jeg ikke tør spørre "hva er du ute etter?". Jeg vet ikke hvordan man kan spørre om det uten å skremme vedkommende vekk. Når er for tidlig liksom!? Har så mange ganger tenkt at jeg skal være cool og ikke stresse han, det ender hver gang opp med at jeg etterhvert innser jeg er en av mange og at vi aldri blir sammen. Og standardsvaret er jo at "dersom den rette dukker opp". Noe som for så vidt er sant, alle er jo åpne for forhold dersom de blir forelsket. Jeg mener likevel det er forskjell på å gå inn i en relasjon med holdningen "jeg vil bare leke, men dersom hun er fantastisk kan det hende vi blir sammen og jeg dropper de ti andre jentene jeg også leker med" og "jeg er på jakt etter kjæreste, dersom hun er bra er jeg innstilt på et forhold". Vanskelig å forklare merker jeg, men det har noe med innstillingen. Vil han ha et forhold og leter etter en som passer? Eller vil han helst være singel, men dersom det dukker noe fantastisk opp kan det gjøres unntak? Anonymous poster hash: a80dc...637
ambolt Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Samme lurer jeg på. Har "blitt lurt" så mange ganger nå. Jeg treffer gutter, henger med de (middag, film, fest, trening, sove over osv), men det blir aldri noe mer. Jeg er så forbaska feig at jeg ikke tør spørre "hva er du ute etter?". Jeg vet ikke hvordan man kan spørre om det uten å skremme vedkommende vekk. Når er for tidlig liksom!? Har så mange ganger tenkt at jeg skal være cool og ikke stresse han, det ender hver gang opp med at jeg etterhvert innser jeg er en av mange og at vi aldri blir sammen. Og standardsvaret er jo at "dersom den rette dukker opp". Noe som for så vidt er sant, alle er jo åpne for forhold dersom de blir forelsket. Jeg mener likevel det er forskjell på å gå inn i en relasjon med holdningen "jeg vil bare leke, men dersom hun er fantastisk kan det hende vi blir sammen og jeg dropper de ti andre jentene jeg også leker med" og "jeg er på jakt etter kjæreste, dersom hun er bra er jeg innstilt på et forhold". Vanskelig å forklare merker jeg, men det har noe med innstillingen. Vil han ha et forhold og leter etter en som passer? Eller vil han helst være singel, men dersom det dukker noe fantastisk opp kan det gjøres unntak? Anonymous poster hash: a80dc...637 Dette er veldig enkelt tror jeg. Hvis det er full klaff, så kommer man stadig nærmere hverandre helt fra første stund man blir kjent. Man er som regel ikke i tvil om at det er dette som skjer. Prosessen stopper ikke opp, fordi begge parter er pådrivere. Hvis prosessen stopper opp, så er det fordi -- som her -- at en av partene er komfortabel med å holde en eller flere på gress, eller fordi en eller begge ikke kicka 100% på den andre og derfor ikke driver prosessen fremover. Grunnen til at folk ikke kicker, kan være mange, blant annet (som du er inne på) at et fast forhold bare er ett av flere mulige mål. Lykke til alle/begge (altså med å finne en som faktisk liker dere nok til å ta skikkelig initiativ og som dere gjensidig liker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå