Gå til innhold

noen som har erfaring med avstands forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har møtt en mann på tinder, han er ganske seriøs og håper virkelig det blir meg og han. problemet er at han bor i Oslo, og jeg i Bergen. Da han sa det på tinder tenkte jeg med engang at det var en glemme sak, men han er så interessert så jeg tenkte å gi det en sjanse. noen som har erfaring med avstands forhold? pleier det å fungere?

Anonymous poster hash: 34ed5...f6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del fungerer BARE avstandsforhold. Da husker jeg å leve mitt eget liv tross den ville forelskelsen ;)

Men jeg må si jeg aldri har forsøkt avstandsforhold med så lange avstander. For meg har det aldri vært mer enn en togreise på noen timer i avstand. Men det kan uanset fungere, så lenge begge to er innstilt på å satse på forholdet. Det vil bli vanskelig, det vil bli tøft, men sånn er alle forhold på hver sin måte =)

Skrevet

Min kjæreste og jeg er i avstandsforhold. Det har vi vært fra vi traff hverandre og ble sammen. Nå har vi vært sammen i 1 år og 10 måneder. Avstandsforhold krever mye jobbing, det krever at begge parter "virkelig" ønsker å være i forholdet samt man må være flinke på kommunikasjon. For å nevne noe :)

Men, er man innstilt og bestemt på at det skal fungere, så fungerer det. Min kjæreste og jeg er fast bestemt på å være sammen, så da fungerer det. Selvfølgelig skulle jeg ønske vi slapp avstanden, i perioder er det skikkelig vondt å være borte fra han. Det blir veldig, veldig mye savn. Men, vi ønsker å være sammen så da står vi i det :rodmer:

Skrevet

Vil man så får man det til. Men det er vanskelig og være stupforelska og ikke ha mulighet til og se den man er forelska i så ofte.

Dette kommer an på hvordan du er som person tror jeg, er du needy trenger mye kontakt så er det desto vanskeligere.Men uansett så er det jo veldig dumt og la en potensiell drømmepartner bli bare en potensiell ga han/hun bor langt borte.Så du bør nok forsøke:)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, og det er både fordeler og ulemper med det. For min del gikk det rett til helsike.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde avstandsforhold på mange tusen min i ett år. Fungerte kjempefint og vi er i dag lykkelig forlovet :)

Det eneste det står på er om begge er innstilt på å få det til å funke, og kommuniserer tydelig.

Anonymous poster hash: d59a5...860
AnonymBruker
Skrevet

*Mil altså

Anonymous poster hash: d59a5...860
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et avstandsforhold med kjæresten i 4 og et halvt år snart. Funker veldig bra. Her er avstanden ca 5 timer med bil unna hverandre (Bergen-Stavanger).

Anonymous poster hash: f12c9...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...