Gå til innhold

Hvordan får de katter til å gjøre som de vil i filmer? :O

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sønnen min så på Den Utrolig Reisen før i dag. Der er det med 2 hunder og en katt. Greit nok at de klarer å få hundene til å gjøre som de vil, men en katt? Hvordan er det mulig? Jeg er bare veldig nysgjerrig på det :)

Anonymous poster hash: ad5bc...fe2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt mulig å trene opp katter til å gjøre ting og utføre triks, det er bare ikke så lett som det er med hunder ;)

Det er også stor forskjell fra katt til katt. Jeg hadde en abyssinerkatt som var utrolig smart. Det var null problem å lære den til å gi pote, rulle rundt etc, den var kvikk, smart, veldig vennlig og sosial.

Noen katter derimot greier man ikke å få fra et sted til et annet om man så henger et stykke fisk foran nesen på den... hehe

Skrevet

Noen katter er veldig smarte ja og lett å lære opp, men tror ikke min katt kunne vært med i noen film i alle fall :fnise: Hun gjør som hun vil uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Min katt ville vel reagert motsatt av hva hun fikk beskjed om hver gang på pur F :glare: Ingen kan fortelle henne noe som helst

Anonymous poster hash: df939...ec2
AnonymBruker
Skrevet

Elektriske sjokk og støt. Da lærer katten seg etter hvert å gjøre som den får beskjed om, ellers vanker det karameller. :fnise:

Anonymous poster hash: f2393...e0f
  • Liker 1
Skrevet

Katten til fetteren min gjør en hel del ting på komando. :)

Skrevet

A propos katter og gjøre ting på kommando: Jeg så nettopp opptak av Mythbusters forsøk på å teste ordtaket om at det er håpløst å gjete katter. Det viser seg at det er det. Stor moro å se dem forsøke.

Baseline var en liten gruppe sauer som de gjetet inn i en innhegning uten problemer. Så forsøkte de med seks katter. Rasende festlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...