AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg og sønnen min så på Den Utrolig Reisen før i dag. Der er det med 2 hunder og en katt. Greit nok at de klarer å få hundene til å gjøre som de vil, men en katt? Hvordan er det mulig? Jeg er bare veldig nysgjerrig på det Anonymous poster hash: ad5bc...fe2
Nefarian Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Det er absolutt mulig å trene opp katter til å gjøre ting og utføre triks, det er bare ikke så lett som det er med hunder Det er også stor forskjell fra katt til katt. Jeg hadde en abyssinerkatt som var utrolig smart. Det var null problem å lære den til å gi pote, rulle rundt etc, den var kvikk, smart, veldig vennlig og sosial. Noen katter derimot greier man ikke å få fra et sted til et annet om man så henger et stykke fisk foran nesen på den... hehe
smalls Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Noen katter er veldig smarte ja og lett å lære opp, men tror ikke min katt kunne vært med i noen film i alle fall Hun gjør som hun vil uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Min katt ville vel reagert motsatt av hva hun fikk beskjed om hver gang på pur F Ingen kan fortelle henne noe som helst Anonymous poster hash: df939...ec2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Elektriske sjokk og støt. Da lærer katten seg etter hvert å gjøre som den får beskjed om, ellers vanker det karameller. Anonymous poster hash: f2393...e0f 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Katten til fetteren min gjør en hel del ting på komando.
Mann 42 Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 A propos katter og gjøre ting på kommando: Jeg så nettopp opptak av Mythbusters forsøk på å teste ordtaket om at det er håpløst å gjete katter. Det viser seg at det er det. Stor moro å se dem forsøke. Baseline var en liten gruppe sauer som de gjetet inn i en innhegning uten problemer. Så forsøkte de med seks katter. Rasende festlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå