AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Noen erfaringer med hvilke vintersko/sko generelt som er best til bred fot med høy rist?Anonymous poster hash: a3253...374
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Høy vrist altså Anonymous poster hash: a3253...374
Tante-Sofie Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Viking har vært de beste til min gutt i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Vil tro Viking ja. Superfit og Ecco er hvertfall smale. Anonymous poster hash: cfd96...6d4
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jenta vår (med bred fot og høy vrist) hadde Leaf (billigmerke fra Mani) i forrige sesong, og de var faktisk like gode som Viking sine. 1
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Viking. Men husk at Viking har flere modeller, den ene modellen er smalere enn den andre, det fikk jeg smertelig erfare da jeg kjøpte Viking på salg i januar uten å prøve det på gutten, da jeg trodde passformen var lik som de han hadde fra før. Det er de dessverre ikke så flink til å påpeke i butikken.
Gjest Magdalene Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Kavat! Viking ble for smal for min lille.
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Kavat! Viking ble for smal for min lille. Har du prøvd begge modellene? Jeg har prøvd to modeller av Viking gore tex vintersko på min gutt, og den ene passer, mens den andre ikke. De var tilsynelatende helt like, kun fargeforskjell, og tydligvis også passform. Jeg likte Kavat veldig godt det første året, men han var alltid litt småkald på tærne. Viktig derimot holdt alltid på varmen og var dessuten litt mykere å gå med, selv om de er høyere opp på ankelen.
Gjest Magdalene Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Har du prøvd begge modellene? Jeg har prøvd to modeller av Viking gore tex vintersko på min gutt, og den ene passer, mens den andre ikke. De var tilsynelatende helt like, kun fargeforskjell, og tydligvis også passform. Jeg likte Kavat veldig godt det første året, men han var alltid litt småkald på tærne. Viktig derimot holdt alltid på varmen og var dessuten litt mykere å gå med, selv om de er høyere opp på ankelen. Nei, dette viste jeg ikke. Da skal jeg teste ut det, for er veldig forbøyd med viking til storesøster. Har den et spesielt navn?
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Nei, dette viste jeg ikke. Da skal jeg teste ut det, for er veldig forbøyd med viking til storesøster. Har den et spesielt navn? Ja, men jeg vet dessverre ikke modellnavnet, for det står ikke på selve skoen, så du må nok bare prøve deg fram. De jeg kjøpte som passet i fjor var mørkeblå med gule streker her og der, i sømmene og sånt. Men ser jo at det finnes både Viking sneakers, Buster og Penguin, så er jo flere typer modeller.
Gjest Magdalene Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 Ja, men jeg vet dessverre ikke modellnavnet, for det står ikke på selve skoen, så du må nok bare prøve deg fram. De jeg kjøpte som passet i fjor var mørkeblå med gule streker her og der, i sømmene og sånt. Men ser jo at det finnes både Viking sneakers, Buster og Penguin, så er jo flere typer modeller. De vi hadde i fjor (i en uke), var mørkeblå med gult her og der. Jeg får ta han med meg og prøve. Syns nemlig også at kavat var litt kaldere.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Vil tro Viking ja.Superfit og Ecco er hvertfall smale. Anonymous poster hash: cfd96...6d4 Jeg har brukt både ecco og superfit til gutten vår med bred for og de sitter veldig fint. Anonymous poster hash: dfad3...7ab
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Jeg har brukt både ecco og superfit til gutten vår med bred for og de sitter veldig fint. Anonymous poster hash: dfad3...7ab Da kan han ikke være spesielt bred i foten. Det er smale modeller, begge de to.Anonymous poster hash: 4be88...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå