AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 I perioder har hodebunnen klødd, men så har det gått over. Men, i flere måneder nå, har den vært veldig rød og irritert, det klør mye. Frisøren kommenterte det, og har, på grunn av mitt tørre hår, satt meg på shampoo og balsam og kur som skal hjelpe på dette. Men, den stakkars hodebunnen da, den blir jo ikke bra. Den er noe bedre, men altså langt i fra bra. Kommer til å prøve Fungoral, det fungerte sist, men håret mitt som er så tørt, trenger jo behandling mot dette. Kan jeg bruke Fungoral i hodebunnen, og lengdene med frisørmerkene? Disse frisørproduktene er jo dyre, og jeg kan ikke eksperimentere med noe som er dyrt, og ikke fungerer for hodebunnen... Noen tips? Det er ikke lus, men hodebunnen er tørr, flasser litt, og er veldig rød, som nevnt. Anonymous poster hash: 96068...27f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Høres nesten ut som problemene mine for en stund siden. En venn av meg anbefalte noe some heter Garnier Birkin Hårvann. Denne virket veldig bra for meg. Prøv den kanskje. Anonymous poster hash: a1201...be9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Bruk fungoral hvis den virket sist! Og fortsett å bruk den med jevne mellomrom (typ 2-3 ganger i måneden) , så slipper du at problemet vender tilbake. Du kan fint bruke annen shampo og balsam i mellomtiden. (Ville kanskje gått til en hudlege, men jeg syns det høres ut som seboreisk eksem, spesielt hvis det ble bedre av fungoral) Anonymous poster hash: 51e97...0d6
Trollsaape Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde også slike problemer før. Sjampo er for hodebunn så velg den som passer. Når det gjelder tørr hår bruk balsam og forskjellig hårmasker for tørr hår og ikke påfør dem på hodebunn. Det var et råd fra min triholog og det funker for meg. Hvis du bruker det din hodebunn "liker ikke" vil ditt hår ikke bli bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå