bellaalice10 Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 (endret) Hei. Jeg skal ta fly fra Alicante airport om 3 dager, og lurte på om de hadde Victoria´s seacret på flyplassen i Alicante? (eller bare i Alicante eller i nerheten) Fordi jeg har hørt at di skal ha det der. Stemmer det? Og vist det gjør det, er det noen som vet åpningstidene (fordi vi drar ganske tidlig) Eller om noen har link til shopping´s stedene til flyplassen. Endret 3. august 2014 av bellaalice10
Gjest Dansedilla Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 http://empresite.eleconomista.es/Actividad/VICTORIAS-SECRET/localidad/ALICANTE-ALACANT/ hvis du er god i spansk kan du kanskje finne ut noe her?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Vet ikke noe om åpningstidene, men jeg kjøpte en del undertøy på victoria's secret i stockholm (arlanda flyplass) i sommer, og absolutt alle trusene (7 stk) har raknet/fått ødelagt strikk oppe etter 1-3 vask på 40 grader (og det bør jo tåle 60 grader siden det er undertøy..) Hadde forventet mer da de kostet over 100 kr per stk Anonymous poster hash: d41de...243
Humla90 Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Har aldri sett det og jeg bor her. Har flydd mye på flyplassen også og ikke sett noe der heller dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå