Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli sjalu på de fleste kvinner, til og med min egen mor og samboerens niese. Hvorfor? Samboeren min er ekstra oppmerksom og hyggelig mot kvinner. Dersom vi er flere samlet er det mest kvinnene han henvender seg til, og som han prøver å få til å le. Jeg synes også han kikker masse på andre damer, når han tror jeg ikke ser det. Jeg har i flere år kjempet med sjalusien min. Den kan slå til når som helst. Er dette noe jeg bare må finne meg i dersom jeg vil være sammen med han?

Jeg har bare lyst på en mann som digger meg og ingen andre damer...

Anonymous poster hash: 607f4...14e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han kikker åpenlyst mens du er med han så hadde jeg sagt i fra. ellers så må du nok bare jobbe med deg selv. Det er deg han vil være sammen med, så ikke la sjalusien din ødelegge forholdet.

Anonymous poster hash: 86fba...894
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du må jobbe med deg selv tenker jeg, - enten med eller uten eksperthjelp.

De færreste mennesker jeg kjenner ville klare å holde ut et helt liv med en partner som ikke tillot dem å være sosial med sin kjærestes familie en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Om han kikker åpenlyst mens du er med han så hadde jeg sagt i fra. ellers så må du nok bare jobbe med deg selv. Det er deg han vil være sammen med, så ikke la sjalusien din ødelegge forholdet.

Anonymous poster hash: 86fba...894

Jeg kan bli sjalu på de fleste kvinner, til og med min egen mor og samboerens niese. Hvorfor? Samboeren min er ekstra oppmerksom og hyggelig mot kvinner. Dersom vi er flere samlet er det mest kvinnene han henvender seg til, og som han prøver å få til å le. Jeg synes også han kikker masse på andre damer, når han tror jeg ikke ser det. Jeg har i flere år kjempet med sjalusien min. Den kan slå til når som helst. Er dette noe jeg bare må finne meg i dersom jeg vil være sammen med han?

Jeg har bare lyst på en mann som digger meg og ingen andre damer...

Anonymous poster hash: 607f4...14e

Herregud, du vil aldri være den eneste pene, hyggelige og deilige! Du ser sikkert andre pene mennesker du også...som sikkert er hyggelige å prate med.

Hva gjør du for at du skal være den eneste han digger forresten?...og hva du enn gjør, så virker det tydeligvis ikke, så da må du finne på noe annet.

Om du finner det ut, så tror jeg du må dele oppskriften her, for jeg tror alle damer vil ha den av deg.

Anonymous poster hash: 4a3f3...225

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den eneste kvinnen på jorden, og man blir hverken blind eller døv i et forhold. Du er simpelthen nødt til å jobbe med deg selv.

Anonymous poster hash: 3af6e...6a8
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du faktisk blir sjalu på din egen mor, så tror jeg du burde vurdere om problemet er ditt og ikke din samboers... Har du alltid vært sjalu eller er det spesielt i forhold til denne mannen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...