Gjest Moonshadow Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/art...rticleID=496136
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 hehe..."medesinske eksperter sår tvil rundt historien". Ikke bare dem tror jeg
Gjest Intet nytt Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 Det er jo intet nytt...har hørt om froske-fenomenet før, i Thailand. Der var det en dame som fødte frosker, fordi hun hadde froske-egg i seg (av en eller annen merkelig grunn..(!)) En dame i Pakistan fødte for noen år tilbake en kalv, fordi hun hadde fått i seg sæd fra dyr!! Utrolig hva folk finner på Menn puler dyr, og kvinner får dyre-sperm i seg... Vi mennesker er jo egentlig dyr.
Gjest tusjen Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Jeg fikk så latterkrampe når jeg leste det i VG tidligere idag... ... Jeg orker ikke tenke mere på det for da begynner jeg igjen.. tusjen
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #14 Skrevet 30. juni 2004 Etter et strandbesøk, så kom det ut en MAUR. Det var da ingen ting å fly til avisa med.... Som sagt er agurktiden begynt i visse redaksjoner.
SuperNova Skrevet 1. juli 2004 #17 Skrevet 1. juli 2004 En dame i Pakistan fødte for noen år tilbake en kalv, fordi hun hadde fått i seg sæd fra dyr!! Menn puler dyr, og kvinner får dyre-sperm i seg... Vi mennesker er jo egentlig dyr. Hallo, strøk du i O-fag, eller??? Eller er du bare unaturlig opphengt i zoofili? Dette er en biologisk umulighet. En kvinne kan ikke føde en kalv selv om hun skulle fått okse-sperm i seg. En eggcelle fra et menneske kan kun bli befruktet av en sædcelle fra en mann. En befruktet eggcelle har 50% av arvematerialet til mannen og 50 % av damas arvemateriale. Det sier dermed seg selv at en kvinne aldri vil kunne føde en kalv! Hypotetisk: Hvis en kvinne skulle ha blitt gravid med en okse, måtte barnet/kalven bli halvt menneske og halvt kalv. Og det går jo ikke an. Jeg har også til gode å se noen sauer få menneskebarn.... hvilket ifølge din teori burde fungere. Men æsj, dette ble bare ekkelt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå