Gå til innhold

Iransk Dame fødte frosk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

hehe..."medesinske eksperter sår tvil rundt historien". Ikke bare dem tror jeg :ler:

Gjest Intet nytt
Skrevet

Det er jo intet nytt...har hørt om froske-fenomenet før, i Thailand. Der var det en dame som fødte frosker, fordi hun hadde froske-egg i seg (av en eller annen merkelig grunn..(!))

En dame i Pakistan fødte for noen år tilbake en kalv, fordi hun hadde fått i seg sæd fra dyr!!

Utrolig hva folk finner på :roll:

Menn puler dyr, og kvinner får dyre-sperm i seg...

Vi mennesker er jo egentlig dyr.

:hoho:

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg fikk så latterkrampe når jeg leste det i VG tidligere idag... :hoho: ... Jeg orker ikke tenke mere på det for da begynner jeg igjen.. :hoho:

tusjen

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter et strandbesøk, så kom det ut en MAUR. Det var da ingen ting å fly til avisa med....

Som sagt er agurktiden begynt i visse redaksjoner.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

En dame i Pakistan fødte for noen år tilbake en kalv, fordi hun hadde fått i seg sæd fra dyr!!

Menn puler dyr, og kvinner får dyre-sperm i seg...

Vi mennesker er jo egentlig dyr.

Hallo, strøk du i O-fag, eller??? Eller er du bare unaturlig opphengt i zoofili?

Dette er en biologisk umulighet. En kvinne kan ikke føde en kalv selv om hun skulle fått okse-sperm i seg. En eggcelle fra et menneske kan kun bli befruktet av en sædcelle fra en mann.

En befruktet eggcelle har 50% av arvematerialet til mannen og 50 % av damas arvemateriale. Det sier dermed seg selv at en kvinne aldri vil kunne føde en kalv!

Hypotetisk: Hvis en kvinne skulle ha blitt gravid med en okse, måtte barnet/kalven bli halvt menneske og halvt kalv. Og det går jo ikke an.

Jeg har også til gode å se noen sauer få menneskebarn.... hvilket ifølge din teori burde fungere.

Men æsj, dette ble bare ekkelt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...