Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte hårfarge fra USA for å spare penger, men nå som det har kommet fram ser jeg jo at den ikke har med den "andre flaska" som følger med når man kjøper hårfarge i Norge... Kanskje jeg ikke har spart så mye penger likevel :fnise:

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "hair developer", som det kalles? Gjerne i butikk, skulle helst ha fått farget så fort som mulig. Eventuelt hva det heter på norsk..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk innom en frisør og hør om de gidder å selge deg :)

Skrevet

Stikk innom en frisør og hør om de gidder å selge deg :)

Ja, tenkte det måtte være siste løsning :lol: Men det må jo bli unødvendig dyrt? Om jeg sparer 100kr+ på det kan jeg jo like godt bestille, egentlig...

Skrevet

Sjekk innom de forskjellige nettbutikkene som selger skjønnhetsprodukter og se om de har :) Vet akkurat hva du mener, men kommer søren ikke på det norske ordet for det

AnonymBruker
Skrevet

Bestill fra Ebay! Selges ganske billig der, bare sørg for at du får riktig prosent. Tviler på at det er noen frisørsalonger som vil selge deg dette.

Sjekk innom de forskjellige nettbutikkene som selger skjønnhetsprodukter og se om de har :) Vet akkurat hva du mener, men kommer søren ikke på det norske ordet for det

Det norske ordet er vannstoff :)

Anonymous poster hash: aeb08...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...