Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt babydolls et eller annet sted her i oslo?

Har vært nesten overalt men det er utsolgt de fleste stedene...

Har en fra london men puppene mine faller ut av den :-?

Så mens jeg er i gang, noen som vet om det finnes en slags "tape" e.l man kan feste til bryst eller bh sånn at puppene ikke faller ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - sånn tape finnes. Regner med at det er noe sånt du er ute etter; Hollywood Fashion tape

(og den linken går til hovedsiden, men HQ har kopisperre så jeg får ikke lenket rett til siden, MEN gå på Accesoiries - der finner du den...)

Jeg ville prøvd på noen undertøysforrestninger, eller bestilt fra HQ da.. :wink:

Babydoll vet jeg derimot ikke noe om .. :ler:

Skrevet

HM har åpnet en ny undertøysavdeling i Bogstadveien, her hadde de babydoll's :wink:

Skrevet

de har mange på www.victoriassecret.com som er på tilbud nå ;)

Skrevet
Jepp - sånn tape finnes. Regner med at det er noe sånt du er ute etter; Hollywood Fashion tape

(og den linken går til hovedsiden, men HQ har kopisperre så jeg får ikke lenket rett til siden, MEN gå på Accesoiries - der finner du den...)

Jeg ville prøvd på noen undertøysforrestninger, eller bestilt fra HQ da.. :wink:

Babydoll vet jeg derimot ikke noe om .. :ler:

Takk takk...

Tror jeg tar meg en tur på accsesorise i første omgang.

Men legger inn den siden du ga meg på favoritter :wink:

Og takker for tips fra dere andre som har svart :)

Skrevet

Jeg regner med at du mener babydolls de vanlig bruk? Eller undertøy?

Vero Moda har en kjempesøt babydoll i tynn hvit bomull med broderinger og paljetter langs kanten nederst.

Skrevet

hvordan bruker man de fashion tapene da? teiper de under brystene for å løfte dem opp eller?

Skrevet

Mulig de taper puppene opp, og halslinningen fast? Type J-Lo i grønn kjole på Oscarutdelingen, den var tapet fast.

Catzy

Skrevet
hvordan bruker man de fashion tapene da? teiper de under brystene for å løfte dem opp eller?

Jeg tenker på tape man kan feste til bh'n sånn at toppen ikke sklir ned jeg da.

Men det finnes andre taper, som hun over her skrev...det J-Lo brukte osv :)

Skrevet
Jeg regner med at du mener babydolls de vanlig bruk? Eller undertøy?  

Vero Moda har en kjempesøt babydoll i tynn hvit bomull med broderinger og paljetter langs kanten nederst.

Tenker på babydolls til vanlig bruk jeg.

Kjøpte en sort og en hvit på vero moda for noen dager siden...

Men så ikke den du snakker om, den hørtes kjempe fin ut... :)

Skrevet

Ifølge produktbeskrivelsen for Hollywood-tapen:

"You're about to go on a night out on the town. Your stunning outfit just isn't looking right. Your straps are slipping, your trousers are too long and why won't your blouse stop gaping? What's a girl to do?

Hollywood Fashion Tape is the celebrities secret to looking perfect. Hide bra straps, secure those plunging necklines, hold up strapless tops and hem those trousers."

Høres innmari praktisk ut, spør du meg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

det er bare å teipe og teipe det! det er en dobbeltsidig-teip, og den er fantastisk.

den er også å få kjøpt i den makeupartistbutikken som ligger ved siden av platebutikken "tiger"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...