Gå til innhold

Vester-nyttig klesplagg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du vester er nyttige eller meningsløse klesplagg? Fint eller mindre fint? F.eks boblevester og andre varme vester som er beregnet på bruk ute, man fryser på armene men holder resten av overkroppen varm. Hadde det da ikke vært like greit med en jakke?

Anonymous poster hash: a66af...8d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere boblevester og elsker de! Supre å ha over ulltrøyer/fleece og eventuelt med vann-/vindtett jakke over. Lettere å regulere varmen med mange lag enn en tjukk boblejakke. Er også på selve overkroppen og ikke armene jeg fortest blir litt kald. Har stort sett hatt tynne men varme vester da, som primært er friluftsplagg, ikke byplagg.

Skrevet

Vester er det dummeste jeg ser.

Skrevet

Jeg liker vestene mine, jeg. Hvis det er litt kaldt så holder vestene meg varme på kroppen - armene blir sjeldent kalde. Bruker de mest på tur/trening.

AnonymBruker
Skrevet

Vest er helt supert. Spesielt i syden på kveldstid når du sitter ute og er solvarm fra tidligere på dagen.

supert og når du bare skal ut med bil og gå mellom hus, kjøpesenter eller barnehage jobb m.m.

Anonymous poster hash: beaef...3bc

Gjest Lille-pus
Skrevet

Boblevester tenker jeg ikke mene så mye om, men en perfekt passende vest av annen type er et superplagg.

Man må bare sørge for at vesten er perfekt til din kropp, for ellers blir det bare ganske feil.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg trudde aldri eg ville få bruk for dunvesten min, men eg elskar han. Utruleg kjekk til turbruk, særleg dei gongene ein kjem inn på ei hytte og treng å arbeide litt før ein kan setje seg ned att - ein får ikkje erma blaute, og ein held seg varm nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...