Gå til innhold

Er det lett å få solgt en ubrukt brudekjole på finn.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer så fælt og har lyst på en ny, men kan ikke sitte inne med to kjoler heller.. er det håp om å få solgt den tro? Den er kjøpt i en brudesalong, ikke på nett.

Anonymous poster hash: e8ec2...afa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får nok solgt den så lenge den ikke er fryktelig sær eller i en svært uvanlig størrelse, spørsmålet er bare hva du får for den. Du må jo en del ned i pris for at det skal være attraktivt for kjøper å velge "brukt" istedet for å kjøpe hos salong.

Anonymous poster hash: 0a2b9...8f9
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ja, tenkte å selge den for 6000. Kosta 8000. Ingen sær str tror jeg

Anonymous poster hash: e8ec2...afa

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å prøve, men jeg tror nok du må litt ned i pris. :) Det spørs jo litt på kjolen også - men jeg leter etter "brukt" kjole i disse dager og jeg ser at de fleste selges for under halv pris, selv om de ikke er brukt.

Anonymous poster hash: c4cfd...dda
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte brudekjolen min på finn. Det jeg reagerte på var at en del hadde urealistisk høy pris (pris er antatt et viktig kriterie for dem som leter på finn, den jeg endte opp med betalte jeg 1/3 av nypris for) og sjokkerende mange som ikke skrev størrelsen (skjønner ikke hva de tenkte verken med eller på).

Så skriv navn og størrelse i overskriften, og pris deg under halv pris. Få får du trolig solgt.

Anonymous poster hash: 1bd2c...ac2

Skrevet

Så lenge prisen er riktig så får du solgt :)

Skrevet

Jeg kjøpte min på finn helt ubrukt. Kostet egentlig 13 000, hun som solgte den prøvde seg frem med pris, men da jeg fant den lå den ute helt nede i 2500 tusen.. Tror det avhenger litt av hvor god du gjør annonsen og, ta gode og gjerne mange bilder. Er bildene dårlige gidder ingen å ta kontakt. Finnes og ofte kjøp og salg på facebook for det område hvor du bor, kan jo legge ut der og:) Lykketil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte brudekjolen min på finn. Det jeg reagerte på var at en del hadde urealistisk høy pris (pris er antatt et viktig kriterie for dem som leter på finn, den jeg endte opp med betalte jeg 1/3 av nypris for) og sjokkerende mange som ikke skrev størrelsen (skjønner ikke hva de tenkte verken med eller på).

Så skriv navn og størrelse i overskriften, og pris deg under halv pris. Få får du trolig solgt.

Helt enig. Særlig når det er brukte kjoler så synes jeg det er mange som er helt urealistiske på prisen. Halv pris av nypris er absolutt max for en brukt kjole tenker jeg, og det ser ut som om de fleste må ned i pris ytterligere.

Å ha en dårlig annonse er heller ikke et godt salgstriks, og dem er det overraskende mange av. Størrelse ikke oppgitt i overskriften, dårlige bilder, lite info i annonseteksten (er den brukt, har det blitt gjort tilpasninger, merke og modell, hvor er den kjøpt og så videre).

Anonymous poster hash: 19f32...378

AnonymBruker
Skrevet

Størrelse ikke oppgitt i overskriften,

Jeg var borti noen som ikke hadde størrelsen med i teksten overhodet. Som om jeg kunne gjette hvilken størrelse de var ut i fra et bilde med avkappet hode og teksten "nydelig brudekjole selges" ;)

Selv om din kjole er ubrukt, er jeg redd 6000 av 8000 kr nypris er alt for mye å forvente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...