AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Typen min kjenner en del forskjellige folk, noe som gjør at mange forskjellige mennesker kan stoppe å hilse på han, stå utafor døra plutselig å spørre om hjelp osv. Den ene han kjenner er i dag narkoman og bor ikke så langt unna oss, og vi har en husnøkkel hver men plutselig en dag etter han var innom her for å snakke med typen min så var den ene nøkkelen borte, og jeg fikk vite gjennom en annen bekjent at han har tatt nøkkelen... Han jeg er sammen med tror ikke at han tok den, og blir irritert på meg når jeg nå sier ifra om at jeg vet han narkomane har den. Hva skal jeg gjøre?! Jeg er kjempe bekymret for at han skal ta seg inn her, kanskje stjele ting når vi ikke er hjemme.. også typen min da, som reagerer med å bare bli sint og irritert når jeg sier ifra..?! Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: fd601...9d9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Du får byttet låsen og gir typen din en ny nøkkel. Anonymous poster hash: b04a3...24e 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Vel, om dere eiger boligen så skifter du lås. Om dere leiger så kontakter du utleier og han skifter lås. Om typen din vil bo med åpen dør spiller ingen rolle: det verste som kan skje her er enmlig ikke at denne narkomane låser seg inn når du er ute, men at han låser seg inn når du er hjemme alene. Over din sikkerhet triumfer ingen samboer, så om han gjør seg trøblete vil jeg anbefale deg å ta det som et hint og finne deg annet bosted.Anonymous poster hash: 6db82...c4b 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 hvordan vet den bekjente at han har tatt nøkkelen? Anonymous poster hash: 63995...31e
Gjest Coolaid Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 (endret) En narkoman kan være din beste venn og likevel stjele fra deg. Det er helt vanlig det som du beskriver. Oppsøk narkomanen og be om nøkkelen, si at om du får den så glemmer dere hele saken, du kan også betale en lapp eller to i "finnerlønn".... Dersom ikke, anmelder du forholdet til politiet. Er typen din en feigis eller ? Endret 3. august 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Alarm? Skifte lås eller finne deg en bolig uten typen?Anonymous poster hash: 2c9c6...c26
Inwe Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Nå vet jeg ikke hvor lang utpå kjøret denne vennen er, men narkomane tenker ofte bare på en ting: hvor/hvordan de skal få tak i neste skudd. Mange av de stjeler fra sine beste venner og familie. Om de er langt utpå kjøret da selvsagt. De kan også være veldig ustabile om de nettopp har dopa seg, eller enda værre om det er for lenge siden forrige skudd. Jeg ville skiftet lås. Jeg vet vi måtte nekte et familiemedlem adgang til vårt hus da jeg var liten fordi han la igjen sprøyter og tok penger. Denne personen var en av de snilleste jeg kjente. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå