Ibenholt Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Noen som har erfaring med å sveise på hår? Jeg har tenkt på å forlenge håret mitt hos frisør ved å sveise på menneskehår. Noen som har råd og tips? Hvor lenge varer det? Sliter det på håret? osv
*Emma* Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 Jeg vet ingenting om dette men jeg tror det er lurt å undersøke flere salonger og kanskje be om referanser om det er mulig....jeg kjenner ei som gjorde dette og det var ikke noe fint i det hele tatt - for mn så kjempe godt at hun hadde gjort det....så det gjelder å finne noen som vet hva de gjør.
Carmen_ Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Noen som har erfaring med å sveise på hår? Jeg har tenkt på å forlenge håret mitt hos frisør ved å sveise på menneskehår. Noen som har råd og tips? Hvor lenge varer det? Sliter det på håret? osv Hvis du går til afrikanske shapper får du det mye billigere, men i tillegg så ser det ikke helt bra ut for å si det mildt. Jeg vet ikke om det sliter på håret, men det er jo veldig dyrt i "norske" frisørsalonger. I hvertfall hvis det er menneskehår... Har sett folk med dette (paris hilton b.l.a, hehe) og det påfesta håret så dønn slitt ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå