Gjest Naken ute Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg og samboeren er begge to fornøyd med kroppen vår og har ett godt forhold til nakenhet. Vi tenner begge to på å vise oss frem / være mulighet for å bli sett nakne av andre under de rette forholdene. Dette kan være alt fra å være på nudiststrand, ha sex i bassenget i syden mitt på natta når alt er stille eller at hun går uten truse under kort sommerkjole. Er det andre som tenner på dette og i såfall hvilke erfaringer/opplevelser husker dere best. Og i hvilke situasjoner praktiserer dere eksebitionismen? Selv synes vi at sommeren er verdens beste tid når vi kan være lettkledd ute. Skal til middelhavets bredder i sommer og leker med tanken på å ha sex i en øde vik der noen pluttselig kan komme eller båtene som går forbi ser oss. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Dette er overhodet ikke "meg", jeg liker ikke å stille seksualiteten min/vår til offentlig skue for andre. For meg er slike ting privat! Synes heller ikke det er særlig interessant å høre eller lese om andres inngående beskrivelser av sine personlige seksuelle preferanser. Det blir fort litt "klamt" og kan virke krampeaktig. Men vi er alle forskjellige, og dette er sikkert fint for dem som tenner på det! Jeg er kanskje gammeldags og kjedelig, men du spurte - og dette var altså mitt personlige syn! Nyt sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. juni 2004 #3 Del Skrevet 29. juni 2004 Dette er overhodet ikke "meg"' date=' jeg liker ikke å stille seksualiteten min/vår til offentlig skue for andre. For meg er slike ting privat! [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2004 #4 Del Skrevet 29. juni 2004 Og angående den tanken om at det kan være "spennende " å bli overrasket; Jeg vil helst ikke overraske noen, ikke når jeg er med barna og ikke når jeg er alene. Tenk litt på det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. juni 2004 #5 Del Skrevet 29. juni 2004 Og angående den tanken om at det kan være "spennende " å bli overrasket; Jeg vil helst ikke overraske noen' date=' ikke når jeg er med barna og ikke når jeg er alene. Tenk litt på det også [/quote'] Jeg er så enig. Kunne aldri tenke meg å overraske noen fordi det hadde ikke virket så veldig spennende for meg :-? . Ikke liker jeg tanken på å bli overrasket heller. Det er ikke min væremåte, men jeg forstår jo at vi er forskjellige. For meg og min mann er ikke sexlivet noe vi bretter ut på offentlige steder, uansett om man vil bli overrasket eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjester Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Helt enig med naken ute at det er deilig å vise seg frem. Jeg og kjæresten min elsker å ha sex på steder der det er fare for å bli oppdaget. Det gir en ekstra spenning og glede til sexlivet. Spesielt deilig å ligge på ett svaberg å kose seg når båtene går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå