Gå til innhold

Overdel i jobbintervju. Tips ønskes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere tips til konkrete bluser som passer en dame under 30 år som kan kjøpes i fysiske butikker nå for tiden? Den må passe til et jobbintervju, så det må ikke være glorete/rotete, men den kan gjerne ha mønster på seg. Så bør det helst passe til en marineblå bukse. Helst ingen bluse som er veldig mørkeblå slik som det mest moderne liksom skal være nå. Jeg tenkte jeg skulle spørre her i håp om å ikke bruke unødvendig tid på senteret.

Anonymous poster hash: 73284...c5c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilket senter det er; hvilke butikker som finnes der?

Anonymous poster hash: 7e86f...8c9

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dersom du ikke vil legge all verdens penger i det så kan KappAhl ha enkle, ensfarvede bluser/skjorter med både kort og lang erm.

Edit: En ren, enkel topp finner man stort sett de fleste steder vil jeg mene :)

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så lyst å si hvilket senter som er nærmest, men jeg kan jo ta turen innom KappAhl da de har det her. :)

Tusen takk, Lille-pus. :blomst:

ts

Anonymous poster hash: 73284...c5c
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg har ikke så lyst å si hvilket senter som er nærmest, men jeg kan jo ta turen innom KappAhl da de har det her. :) Tusen takk, Lille-pus. :blomst: ts Anonymous poster hash: 73284...c5c

Min fornøyelse :)

Med et senter så tipper jeg (du skal ikke bekrefte eller avkrefte) at det er flere klesbutikker der.

Finn en ren topp eller skjorte i en farve du kler veldig godt, eller hold deg nøytral i hvitt/offwhite.

Om du finner en med litt stretch i så køller de som regel heller ikke like mye som de uten stretch, - så kanskje det er en idé det også.

H&M har ofte fine top'er/skjorter til en hyggelig pris de også. KappAhl høres så 'kjerringaktig' ut at det var bare av ren irritasjon jeg gikk inn dit før ferien... og fikk meg en positiv overraskelse!

Du skal i alle fall føle deg vel og se opplagt ut i det du velger (og heller ikke gå konkurs).

Forteller du oss hvordan det gikk etterpå, både med top'en og med intervjuet? :)

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

H&M og Gina Tricot har alltid mange fine bluser!

Anonymous poster hash: 40c11...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...