Gå til innhold

Trist å flytte hjemmefra:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har familien min avlevert meg og flyttelasset, og jeg sitter igjen med tårer langt nedover kinnene:(

Kommer til å savne dem sånn! Og hunden:(

Anonymous poster hash: c53e9...c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du flytte da?

AnonymBruker
Skrevet

:hug:

Anonymous poster hash: 0a3b3...043
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:hug::hug::hug::hug::hug::blomst:

Anonymous poster hash: ec0e3...6a0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte du flytte da?

Ja jeg skal studere i en annen by.

Uff det er fælt.

Anonymous poster hash: c53e9...c47

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange har det på samme måte som deg. Prøv å finn ting å kose deg med der du bor nå, selv om det kan være vanskelig i starten med mye hjemlengsel. Ring hjem og snakk med de hjemme, og så blir det forhåpentligvis bedre etterhvert. Klem til deg!

Anonymous poster hash: 6db88...2cf
AnonymBruker
Skrevet

Bør heller glered deg til studiestart, du kommer til å få det kanongøy!

Anonymous poster hash: 022af...63e
Skrevet

Var litt trist og rart den første dagen, ja, men etterhvert vil du bli vant til det. Det er utrolig digg å bo for seg selv :) Og det er helt supert å være student! Du har så mye å glede deg til!

Du får finne på noe gøy i morgen! Prøve å bli litt kjent i området, kanskje? :)

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars! Men jeg lover deg det vil bli bedre!! Du komme til å syns det er herlig å bo alene, kommer til å kose deg med andre studenter og alle studentarrangement. Studietiden er nydelig. Du har såå mye å glede deg til! Bor du i kollektiv? Jeg gjorde vertfall det med noen jeg ikke kjente, og vi klikket så godt i lag og det er de beste årene jeg har hatt :-) lykke til!!

Anonymous poster hash: 76837...ede

AnonymBruker
Skrevet

Kan være litt vemodig med slike endringer ja, spesielt det å flytte ut for første gang er veldig uvant. Fra å bo sammen med kjernefamilien og kanskje tilbringe tid med dem hver dag til å etablere seg på egne ben og bli en ung voksen. Man kjenner kanskje ingen på studiestedet og det kan virke fremmed å måtte begynne litt på nytt når det gjelder kontaktnettverk. Du vil sannsynligvis måtte bruke noe tid på å være litt frempå og utfordre deg selv. Men, husk at det er mange som er i samme situasjon som deg nå, og du er hverken den første eller den siste som står med bena i det. Og husk at studier er en ypperlig mulighet til å få et nytt nettverk siden det er såpass mange som kommer fra andre steder og som også leter etter nye sosiale kontaktpunkter. Du vil raskt komme inn i det, etterhvert vil det føles som ditt andre hjem.

Du har en av de beste tidene i livet foran deg! :) Det å flytte til et nytt sted og begynne med noe helt annet er fantastisk spennende og utviklende og du har mye å glede deg til.

Anonymous poster hash: 4c71f...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...