Gjest Ketchupjenta Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 (endret) slettet Endret 28. mai 2016 av Ketchupjenta
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Ja jeg har erfaring med dette selv og har slitt med spiseforstyrrelser (anoreksi og bulimi). Har i perioder vært veldig undervektig (typ BMI 13-14) og ble tvunget til å gå opp i vekt (ble innlagt) men når jeg først ikke får lov til å leve anorektisk og må begynne å spise og ikke trene så skjer det et svitsj og jeg kommer i denne gi faen modusen. Må jo opp uansett, men så går det lenger enn det skal. Når jeg da er på BMI 20 så spiser jeg bare dritt og trener så og si ingenting. Blir liksom en enten eller livsstil. Men går aldri over BMI 23-24 for det er nok min set point vekt. Er noe dritt så forstår at du er langt nede. Blir veldig deppa av denne tilstanden Hilsen ei som nå har spist en boks ben og jerry is og to skolebrød og tre vaffelplater.......Anonymous poster hash: 6225a...f83 1
Gjest Ketchupjenta Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Ja jeg har erfaring med dette selv og har slitt med spiseforstyrrelser (anoreksi og bulimi). Har i perioder vært veldig undervektig (typ BMI 13-14) og ble tvunget til å gå opp i vekt (ble innlagt) men når jeg først ikke får lov til å leve anorektisk og må begynne å spise og ikke trene så skjer det et svitsj og jeg kommer i denne gi faen modusen. Må jo opp uansett, men så går det lenger enn det skal. Når jeg da er på BMI 20 så spiser jeg bare dritt og trener så og si ingenting. Blir liksom en enten eller livsstil. Men går aldri over BMI 23-24 for det er nok min set point vekt. Er noe dritt så forstår at du er langt nede. Blir veldig deppa av denne tilstanden Hilsen ei som nå har spist en boks ben og jerry is og to skolebrød og tre vaffelplater.......Anonymous poster hash: 6225a...f83 Det er som å lese om meg selv... PM meg gjerne!
Gjest Ketchupjenta Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ingen andre som har vært i samme situasjon, og kommet seg tilbake igjen?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Oppsøke hjelp fra psykolog med tilstrekkelig kunnskap om spiseforstyrrelser. Anonymous poster hash: afaa3...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Oppsøk*Anonymous poster hash: afaa3...fc6
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Oppsøk*Anonymous poster hash: afaa3...fc6 Jeg gjør jo det... Og det er ikke det jeg vil diskutere, men hva og hvordan jeg kan begynne å trene igjen!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Jeg gjør jo det... Og det er ikke det jeg vil diskutere, men hva og hvordan jeg kan begynne å trene igjen! Jeg vet det høres banalt ut, men det er bare å gjøre det. Start i det små, 5 minutter med hoppetau, 10 minutter gåtur, helt små ting, og finn tilbake til treningsgleden. Anonymous poster hash: 357f3...3c7
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Jeg vet det høres banalt ut, men det er bare å gjøre det. Start i det små, 5 minutter med hoppetau, 10 minutter gåtur, helt små ting, og finn tilbake til treningsgleden. Anonymous poster hash: 357f3...3c7 Takk for tips Men det er bare det at jeg MÅ være best, og jeg MÅ se resultater fort. Eller så blir jeg umotivert og deprimert fordi jeg ikke er like flink som før, viss du forstår. Vet du om noen grupper eller lignende som kan motivere?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Takk for tips Men det er bare det at jeg MÅ være best, og jeg MÅ se resultater fort. Eller så blir jeg umotivert og deprimert fordi jeg ikke er like flink som før, viss du forstår. Vet du om noen grupper eller lignende som kan motivere? Jeg forstår veldig godt, men eneste måten å komme forbi dette på er å jobbe med innstillingen din. Du skal være best. Flott! Du kan være best på å trene på den måten som er best for kroppen og helsen din. Ingen kan gjøre det bedre enn deg selv. Du kan være best på å begrense seg. Du kan være best på å følge et oppsatt program som er tilpasset dine behov. Alt kommer an på innstillingen din! Anonymous poster hash: 357f3...3c7 1
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Jeg forstår veldig godt, men eneste måten å komme forbi dette på er å jobbe med innstillingen din. Du skal være best. Flott! Du kan være best på å trene på den måten som er best for kroppen og helsen din. Ingen kan gjøre det bedre enn deg selv. Du kan være best på å begrense seg. Du kan være best på å følge et oppsatt program som er tilpasset dine behov. Alt kommer an på innstillingen din! Anonymous poster hash: 357f3...3c7 Motiverende ) Takk
BlendaSensitive Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 I stede for å fokusere på å være best, fokusere på sunn og sterk kropp. En kropp som skal vare til du blir gammel. Og det betyr: passe med trening, passe med hvile og rett mat! Så lett, så vanskelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå