Gå til innhold

Hvordan hanke inn en mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som er 12 år eldre, for forhold? Hva gjorde du?

Anonymous poster hash: 984e4...2b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg tenkte på også. Godt å få det bekreftet!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 7df90...419
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 7df90...419

Han er 34 og jeg er 22

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var 33 og jeg 25 da vi ble sammen, trikset mitt var å ligge med ham og fortelle ham at jeg ikke forventet noe som helst mer. Han fikk ta initiativet videre og ba meg etter hvert flytte inn med ham og tok initiativ til barn også.

Anonymous poster hash: e191b...88b
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var 33 og jeg 25 da vi ble sammen, trikset mitt var å ligge med ham og fortelle ham at jeg ikke forventet noe som helst mer. Han fikk ta initiativet videre og ba meg etter hvert flytte inn med ham og tok initiativ til barn også. Anonymous poster hash: e191b...88b

Nei jeg pleier ikke ligge med en mann før jeg vet jeg har han på kroken. Men godt det funket for deg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det var ikke rare aldersforskjellen det TS. Begge er voksne....Bare gjør som du pleier når du vil ha en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Han er 34 og jeg er 22

Akkurat i denne fasen er det en god sjanse for at du ikke matcher ham helt på det mentale nivå. Dere er i forskjellige livsfaser og man utvikler seg mye i tyveårene - det ville stilt seg annerledes om du bare var få år eldre.

Jeg regner med at han har vist interesse og bedt deg ut allerede, ellers er jo det hele fånyttes.

Jeg ville trådt ekstra forsiktig gitt aldersforskjellen. Han har endel mer erfaring så maktbalansen er litt skjev her.

Anonymous poster hash: 7df90...419

AnonymBruker
Skrevet

Spurte han når han hadde tenkt å be meg ut på middag. Middag ble det, og vi er nå sammen. Jeg 28 han 39.

Anonymous poster hash: 467b9...da4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...