AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg er på storbyferie(helg) med en venninne. Idag var planen å gå på et bryggeri/museum. Dette hadde vi begge lyst til og vi fant ut at idag passet best. Igår var vi ute, drakk, danset og moret oss til langt ut på natt. Idag er jeg redusert og litt trøtt. Men oppegående. Min vennine er et vrak. Vi skulle shoppe litt før bryggeriet, men det endte opp med at jeg måtte gå alene. Vel, det går greit. Men nå tror jeg besøket til bryggeriet også står i fare. Jeg har ikke så lyst å gå alene, det tar 20 min å gå bort og 1 time omvisning. Jeg synes det er kjipt at hun sannsynligvis ikke vil være med, men tror ikke hun vil sette pris på at jeg "tvinger" henne med. Dette er desverre siste dag her. Noen tips til hva jeg skal gjøre? Bare gå alene? Bør jeg si noe til henne?Anonymous poster hash: 0a730...923
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Hvis det er viktig for deg å gå, gå alene. Si ifra til henne og at det er hyggelig om dere kan finne på noe ikveld ettersom det er siste kvelden, så om hun klarer å hente seg inn, sove et par timer og ta et par ibux så finner dere på noe på kvelden. Anonymous poster hash: 34017...51c 1
Majott Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hehe, jeg må le litt av en sånn problemstilling. Er det noe å be om råd for? Hun er dårlig, etter felles fylletur. Du er bedre, og da gjør du bare det du har tenkt, mens hun kan slappe av. 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Hvor er dere? Hvis dere er i Dublin og skal på Guinness-museet hade jeg gått alene. Ikke noe problem… Dessuten har de verdens beste fudge i butikken der Anonymous poster hash: a6c24...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Spør hun om hun føler at hun orker det, for du har veldig lyst, og hvis hun ikke orker så kan du gå alene. Er vel ikke noe problem det. Jeg hadde ikke forventet at min venninne skulle sitte inne sammen med meg hele dagen mens jeg var fyllesjuk. Anonymous poster hash: 4c699...018 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Ville gått alene. Det er den siste dagen. Er hun dårlig, så får hun være dårlig. Det burde ikke gå utover deg, og du skal ikke måtte kaste bort den siste dagen fordi hun er dårlig. Gå og kos deg Anonymous poster hash: 19d3f...987 1
frøken_øst Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 bare gå alene! Tror du angrer mer på å sitte og sture på hotellrommet. Sats på at venninnen din er bedre til i kveld og at dere kan gjøre noe sammen da:)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Bare si fra at dere må gå klokken X for å rekke det, og hvis hun ikke er bra nok til da, så går du alene. Ikke vær sur, da ødelegger du bare din egen dag. Storkos deg ute og la henne sitte der alene og være selvpåført sjuk. Anonymous poster hash: 374f0...19a 1
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Stå på egne bein og gå. Orker/gidder hun ikke være med så er det hennes problem. Selv om en er på ferie sammen så betyr ikke det at en må stå oppå hverandre 24/7. 1
L'océan Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Synes du skal dra, jeg. Hvis det er noe jeg har lyst til å gjøre, og ingen kan bli med, så drar jeg uansett. Man kan ikke bli alt for avhengig av andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå