Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at menn ofte har masse kviser på ryggen?

Og er det noen som har tips til hvordan man kan bli kvitt disse irriterende kvisene?

Anonymous poster hash: 0ce93...471
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

anabole...

Anonymous poster hash: 8773b...325
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør legen om resept på kvisekrem. De fungerer bra

Anonymous poster hash: 91d80...cbf
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Steroids..

Ganske mange som bruker det i perioder

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og har også slitt med kviser på ryggen, aner ikke hvorfor jeg har fått det. Men ikke på grunn av steroider i hvert fall :fnise:

Så trenger ikke ha noen sammenheng med det..Men selvfølgelig.. er han skikkelig bola, så kan det jo være en sammenheng.

Kjøpt MD Formulations body scrub. Skrubb kroppen jevnlig.

Smør på med basiron(fåes kjøpt reseptfritt på apoteket).

Man blir forøvrig omfintlig ovenfor sol med disse produktene, så skal det soles i tillegg må man ha høy faktor.

Anonymous poster hash: 056e5...13e
Skrevet

Gå mye i bar overkropp slik at huden får luft og sollys.

AnonymBruker
Skrevet

Hud skal være plettfri.

Anonymous poster hash: c160d...9e3
AnonymBruker
Skrevet

Hud skal være plettfri. Anonymous poster hash: c160d...9e3

for det er din?

Anonymous poster hash: 541d5...20a

AnonymBruker
Skrevet

Noen har bare den slags hudtype at de får det lettere. Kan ha sammenheng med kosthold, allergier osv.

Anonymous poster hash: 541d5...20a

AnonymBruker
Skrevet

Mitt triks for å unngå uren hun er å ALDRI dusje med hodet oppreist. Jeg bøyer meg alltid fram eller til siden slik at shampo og balsam aldri får renne ned ryggen. Skjer det- da kommer kvisene..

Anonymous poster hash: 2d515...c11
  • Liker 1
Skrevet

Mitt triks for å unngå uren hun er å ALDRI dusje med hodet oppreist. Jeg bøyer meg alltid fram eller til siden slik at shampo og balsam aldri får renne ned ryggen. Skjer det- da kommer kvisene..

Anonymous poster hash: 2d515...c11

Det er faktisk et godt tips, lar jeg være å sette opp håret med balsam/hårkur i, får jeg mye lettere kviser på ryggen.

Ellers er sol, saltvann, frisk luft, god dusjsåpe, skrubb og ellers produkter som ikke tetter porene ting som hjelper

Gjest Awzm me
Skrevet

Tror det har mye med at shampoo og balsam går nedover ryggen og brystet, for de som har kviser der også.

Det tetter igjen porene har jeg hørt, så man burde iallefall vaske seg med en god såpe etter hårvasken om det renner nedover, eller som AB sier, bøye hode fremover for å få minst mulig shampo/balsam på huden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...