Gå til innhold

er det håp i havet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så usikker når det gjelder en mann. Kan ikke spørre noen av mine venner så tester her..mine venner vil ikke at jeg skal være med han, det er kun basert på utseende. (derfor velger jeg å se bort fra rådene fra den kanten)

Jeg har truffet en mann siden jul. Vi har masse ting til overs og trives veldig godt ilag. vi har aldri snakket om å gå inn i et forhold eller lignende. Det er ikke så lenge siden eg kom ut fra et forhold og har en gutt på 6 år. Men det forholdet er helt over. så er problemet:

For en tid tilbake så var vi på fest etter det hadde vert en litt intens periode (truffes felles venner osv) da sier han til meg at han ikke vil treffes lenger og liker meg ikke i det hele. Jeg ble naturligvis kjempe lei meg og lagde en kjempe scene og drog hjem. Etter dette snakket vi ikke på en mnd før vi så hverandre ute. (bor på en middels stor plass og er dømt til å treffes) Da spurte han om jeg ville være med han hjem. og det ble jeg. Jeg hadde slitt lenge med å komme over det sjokket den kvelden og ble bare dratt i det igjen.. Nå er vi tilbake der vi var før. han er kjempe kjærlig og holder rundt meg hele natten. kysser meg lenge og ser på meg på en spesiell måte. Han sier og at han ikke vil jeg skal date andre. (det sier han når vi er fulle da..) Hvordan kan han gjøre sånt, men ikke være interessert i meg? og misslike meg som han sa sist..og til dere som sier at eg bare må snakke med han. det har eg prøvd, men får meg ikke til å gjøre det for jeg er så rett for å miste det vi har nå.

Tror dere han er interessert? Eller bare bruker meg for sex..

Anonymous poster hash: add76...043
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn: at han er såpass kjærlig betyr IKKE at han har følelser. Trodde det selv om to menn, men så fort jeg begynte å snakke om at jeg likte de så innrømte de at de ikke var klar for noe forhold/bare ville ha sex. Du MÅ rett og slett spørre han. Du vil vel uansett ikke ha en mann som bare bruker deg for sex?

Anonymous poster hash: 34120...9d6

Skrevet

Jeg ville snakket med han om situasjonen dere hadde når han sa han lenger ikke var interessert. Ville visst hva som var grunnen. Har han en god grunn, virker oppriktig og du fortsatt har tillit til han synes jeg han kan få en ny sjanse, men for meg ville det vært utrolig vanskelig å ikke bekymre meg for at noe lignende ville skje igjen.

Håper det ordner seg for deg uansett! :-)

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet at jeg MÅ snakke med han, men det kommer jeg ikke til å gjøre. verken jeg eller han er av den typen der. dessuten vil jeg heller ha det som jeg har det nå enn å være uten han. som jeg da kan risikere om jeg snakker med han. men hvordan kan han være sånn med meg dersom han ikke liker meg...

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet at jeg MÅ snakke med han, men det kommer jeg ikke til å gjøre. verken jeg eller han er av den typen der. dessuten vil jeg heller ha det som jeg har det nå enn å være uten han. som jeg da kan risikere om jeg snakker med han. men hvordan kan han være sånn med meg dersom han ikke liker meg... Anonymous poster hash: add76...043

Veeeel.... Så lenge det er liv er det håp.....

Men du er vel selv klar over at du risikerer å gå på en lignende smell igjen? At han plutselig sier at han ikke vil ha mer med deg å gjøre?

Anonymous poster hash: 15802...a54

AnonymBruker
Skrevet

vel her var det håp, bare ikke for meg.

Så på facebook nå at han er blitt ilag med en han har kjent i bare noen mnd.

Dette er så typisk, hvorfor holde meg på gress til han får hanket inn noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

vel her var det håp, bare ikke for meg.

Så på facebook nå at han er blitt ilag med en han har kjent i bare noen mnd.

Dette er så typisk, hvorfor holde meg på gress til han får hanket inn noe annet.

Du var bare en ventebolle. Dessverre. Noen menn vil ha noe å sysselsette seg med frem til de finner en de vil være sammen. Sjarmerende trekk de har det der :P

Anonymous poster hash: c01a1...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...