chocolatephobia Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hallo! Har et lite problem med å finne meg noen dongeribukser. Har bare hatt Dr.Denim bukser de siste årene og elsker dem, men finner nesten ingen Dr.Denim bukser noen steder. Var på Carlings og der hadde de fått et nytt opplegg slik at de bare får noen bukser i noen størrelser og at de bare får lov å bestille inn Svarte Dr.Denim bukser. Har mange svarte bukser, så trenger ikke det. Har også sett på nettet, men er jo nesten bare svarte bukser og det virker som om de som de hadde før er "gått ut" siden jeg ikke finner de på noen av nettbutikkene. Derfor lurer jeg på om dere har tips til noen bukser som er samme type som Dr.Denim. Altså samme stoffet og fasong og slikt. Liker ikke buksene man kjøper på Cubus f.eks fordi jeg føler at de blir så "stiv". Dr.Denim gir også veldig fine føtter og rumpe, så de er akkurat perfekt! Må være bukser som selges på nettbutikker. Trenger tips!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 nelly.com Anonymous poster hash: bfdc3...bcd
Gjest thesledge Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Nelly.com og junkyard.com selger Dr. Denim. Har også sett de på Urban
Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Liker du ikke buksene de selger på BikBok?
chocolatephobia Skrevet 3. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2014 Liker du ikke buksene de selger på BikBok? Har ikke Bikbok her hvor jeg bor..
isbiten. Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Har ikke Bikbok her hvor jeg bor.. Bikbok har nettbutikk. Jeg synes superflex-buksene de har der er mye bedre enn Dr. Denim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå