AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Helt kort: snakket med en fyr over nettet i 1-2 mnd, bor 4 timer unna, skal møtes om 1 mnd. Han har alltid vært veldig "på" og flørtete/ivrig, sendt meldinger hele dagen og skypet om kveldene. Nå svarer han kanskje etter 8-12 timer, alltid kort og svarer aldri på det jeg spør om. Bruker usannsynlige unnskyldninger som at han har vært ute med sønnen sin (på 3 år) til kl. 22 om kvelden osv. Sier allikevel at han er ivrig og bare opptatt når jeg spør. Hva skjer? Skal jeg gidde å ta mer kontakt og å møte han? Magefølelsen sier at han driver med andre damer, han er meget attraktiv og sjarmerende, selv om han benekter det... Såklart, vi er jo ikke sammen, men jeg orker ikke noe mind games og drama i livet mitt Anonymous poster hash: 53208...8b0
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Helt kort: snakket med en fyr over nettet i 1-2 mnd, bor 4 timer unna, skal møtes om 1 mnd. Han har alltid vært veldig "på" og flørtete/ivrig, sendt meldinger hele dagen og skypet om kveldene. Nå svarer han kanskje etter 8-12 timer, alltid kort og svarer aldri på det jeg spør om. Bruker usannsynlige unnskyldninger som at han har vært ute med sønnen sin (på 3 år) til kl. 22 om kvelden osv. Sier allikevel at han er ivrig og bare opptatt når jeg spør. Hva skjer? Skal jeg gidde å ta mer kontakt og å møte han? Magefølelsen sier at han driver med andre damer, han er meget attraktiv og sjarmerende, selv om han benekter det... Såklart, vi er jo ikke sammen, men jeg orker ikke noe mind games og drama i livet mitt Anonymous poster hash: 53208...8b0 Haha, du skaper jo dramaet selv!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Haha, du skaper jo dramaet selv! Hvordan da, mener du? Vil bare snakke med han før jeg stoler på å møte han. Rart å gå fra sååå ivrig til helt fjern TS Anonymous poster hash: 53208...8b0
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hvordan da, mener du? Vil bare snakke med han før jeg stoler på å møte han. Rart å gå fra sååå ivrig til helt fjern TS Anonymous poster hash: 53208...8b0 Når du må ta opp denne "problemstillingen" her inne, har du allerede laget drama av det. Bare ro deg helt ned. Kanskje han bare liker å være litt mystisk.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Når du må ta opp denne "problemstillingen" her inne, har du allerede laget drama av det. Bare ro deg helt ned. Kanskje han bare liker å være litt mystisk. Grunnen til at jeg tok det opp her var bare fordi jeg ikke har noen jentevenner å snakke om sånt med, beklager hvis det var feil TS Anonymous poster hash: 53208...8b0
Gjest Faerunpedia Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Det kan være mange grunner til dette, men når dere ikke engang har møttes er det jo ikke unaturlig at det er andre damer i bildet.
Ms. Steele Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Huff slikt er slitsomt. Jeg hadde nok tolket det som om at interessen har dabbet litt av. Vær litt avventende selv og se om han da bli litt mer ivrig og aktiv.
Saxomophon Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Grunnen til at jeg tok det opp her var bare fordi jeg ikke har noen jentevenner å snakke om sånt med, beklager hvis det var feil TS Anonymous poster hash: 53208...8b0 Jeg sier på ingen måte at det er feil, men synes bare du skaper litt drama av en filleting. Skjønner jo at det ikke er en filleting for deg, men allikevel. Ta det bare helt med ro unge dame...pust med magen:-) Husk samtidig at menn liker å "jakte"...ikke ta fra han den spenningen.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Huff slikt er slitsomt. Jeg hadde nok tolket det som om at interessen har dabbet litt av. Vær litt avventende selv og se om han da bli litt mer ivrig og aktiv. Takk, jeg får vel bare vente. Vil i hvertfall ikke møte en som er så passiv, ser for meg tidenes mest slitsomme stevnemøte TS Anonymous poster hash: 53208...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå