Gå til innhold

Hvordan søke om Eika Gold kredittkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har lyst å søke på Eika Gold kredittkort, men jeg er ikke medlem i noen av deres banker. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal gjøre det? Er villig til å opprette et nytt (bi)kundeforhold såfremt det ikke koster meg noe i gebyrer, årsgebyr eller lignende. Jeg holder til i Møre og Romsdal for de som måtte lure.

Anonymous poster hash: 89301...b8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på platina. Alltid lurt på hvordan man får det?

Anonymous poster hash: 265ca...9f3
Skrevet

Du må bli kunde i en av Eika-bankene for å få Visa Gold-kortet.

Bare å velge fra lista deres. Men pass på at du ikke får en "pakke" med vanlig bankkort inkludert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd på det samme. Problemet er at lokalbanken ikke vil åpne konto via nett/telefon/post, og de jar bare åpent noen få tiner midt på dagen hvor jeg er på jobb. Ga opp hele greia.

Anonymous poster hash: 8e098...eac

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor akkurat det kortet? Det er jo ikke et spesielt bra kort.

Anonymous poster hash: 963c8...44e

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor akkurat det kortet? Det er jo ikke et spesielt bra kort.

Fordi med platina trenger man ikke bekymre seg for hvor mye man kan bruke.

Anonymous poster hash: 265ca...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Men en kan jo få høy kreditt på andre kredittkort også som er mye bedre.

Skrevet

Nei da, dette er et supert kort for den som vil ha 4 % på dagligvarer (eller en annen kategori)

Kanskje Bank2 er den banken du leter etter for å kunne opprette konto? Du må sende inn søknad, men du slipper i hvert fall å møte opp personlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Vil ha akkurat dette kortet pga de 4% man får igjen på dagligvarer, som en over her sier :) Samt. avbestillingsforsikring.

Trenger ikke høy kreditt, gjerne 20.000 (mtp reiser), men klarer meg fint med 5-10.000 også.

Av bankene på lista i mitt område er det gebyrer ved å bli kunde (eller, ikke for å bli kunde, men for deres produkter som man må ha for å være kunde).

Kanskje jeg bare kan flytte BSU'en min? De har bedre rente i en av de banken enn jeg har nå uansett.. Da blir jeg vel kunde?

Anonymous poster hash: 89301...b8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BSU-renten settes av staten, ikke bankene. Den er altså hverken beste eller verre noe sted.

Anonymous poster hash: 5f70e...6ff

Skrevet (endret)

BSU-renten settes av staten, ikke bankene. Den er altså hverken beste eller verre noe sted.

Anonymous poster hash: 5f70e...6ff

Dette har du åpenbart ikke det minste rede på.

Trodde alle visste at BSU-rentene varierer MYE fra bank til bank.

Hvem som kan opprette konto, hvor mye du kan spare, skattefradrag etc fastsettes derimot av staten.

Endret av nojac
  • Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet ihht KGs regler.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...