AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg har lyst å søke på Eika Gold kredittkort, men jeg er ikke medlem i noen av deres banker. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal gjøre det? Er villig til å opprette et nytt (bi)kundeforhold såfremt det ikke koster meg noe i gebyrer, årsgebyr eller lignende. Jeg holder til i Møre og Romsdal for de som måtte lure. Anonymous poster hash: 89301...b8f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg har lyst på platina. Alltid lurt på hvordan man får det? Anonymous poster hash: 265ca...9f3
nojac Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Du må bli kunde i en av Eika-bankene for å få Visa Gold-kortet.Bare å velge fra lista deres. Men pass på at du ikke får en "pakke" med vanlig bankkort inkludert.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Jeg har prøvd på det samme. Problemet er at lokalbanken ikke vil åpne konto via nett/telefon/post, og de jar bare åpent noen få tiner midt på dagen hvor jeg er på jobb. Ga opp hele greia. Anonymous poster hash: 8e098...eac
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Men hvorfor akkurat det kortet? Det er jo ikke et spesielt bra kort.Anonymous poster hash: 963c8...44e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Men hvorfor akkurat det kortet? Det er jo ikke et spesielt bra kort.Anonymous poster hash: 963c8...44e Fordi med platina trenger man ikke bekymre seg for hvor mye man kan bruke. Anonymous poster hash: 265ca...9f3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Men en kan jo få høy kreditt på andre kredittkort også som er mye bedre.Anonymous poster hash: 963c8...44e
nojac Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Nei da, dette er et supert kort for den som vil ha 4 % på dagligvarer (eller en annen kategori)Kanskje Bank2 er den banken du leter etter for å kunne opprette konto? Du må sende inn søknad, men du slipper i hvert fall å møte opp personlig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 TS her. Vil ha akkurat dette kortet pga de 4% man får igjen på dagligvarer, som en over her sier Samt. avbestillingsforsikring. Trenger ikke høy kreditt, gjerne 20.000 (mtp reiser), men klarer meg fint med 5-10.000 også. Av bankene på lista i mitt område er det gebyrer ved å bli kunde (eller, ikke for å bli kunde, men for deres produkter som man må ha for å være kunde). Kanskje jeg bare kan flytte BSU'en min? De har bedre rente i en av de banken enn jeg har nå uansett.. Da blir jeg vel kunde? Anonymous poster hash: 89301...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 BSU-renten settes av staten, ikke bankene. Den er altså hverken beste eller verre noe sted. Anonymous poster hash: 5f70e...6ff
nojac Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 (endret) BSU-renten settes av staten, ikke bankene. Den er altså hverken beste eller verre noe sted.Anonymous poster hash: 5f70e...6ff Dette har du åpenbart ikke det minste rede på.Trodde alle visste at BSU-rentene varierer MYE fra bank til bank.Hvem som kan opprette konto, hvor mye du kan spare, skattefradrag etc fastsettes derimot av staten. Endret 4. august 2014 av nojac 4
Adhara Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Tråden er ryddet ihht KGs regler. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå