Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Jeg jobber gratis i sommer for å få meg en relevant erfaring. Er det da vanlig å be om en attest etterpå eller er dette forbeholdt de som har lønnet arbeid?
Mrs. B Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 Attest har man vel rett på uansett skulle jeg tro. Det er jo egentlig det eneste konkrete beviset du har etterpå også for at du virkelig har jobbet der.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil nesten si at det er enda viktigere for deg å få attest når du jobber ulønnet for å skaffe deg erfaring. Er imidlertid usikker på om du har krav på det etter Arbeidsmiljøloven siden du jobber uten lønn, men kan ikek skjønne hvorfor de du jobber hos ikke skulle ville gi deg det. Så spør i vei du.
Gjest baby-E Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Jeg vil nesten si at det er enda viktigere for deg å få attest når du jobber ulønnet for å skaffe deg erfaring. quote] for da viser du at du er kjempe inntressert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå