AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Sønnen min synes det er veldig stas å gå på kino, jeg synes også dette er veldig koselig å gjøre sammen det koster meg 225 kr for to biletter og én baconsnacks vi deler på, vi prøver å dra cirka en gang i måneden. Jeg synes ikke prisen lenger er så dyr når jeg ser hvor glad han blir for å være med på noe sånt Hvor ofte går dere på kino og hva koster det hos dere?Anonymous poster hash: ca99a...4b7
Gjest chiki Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 (endret) Vi går om det er en film jeg tenker hun vil like. Hun er snart. 4 år:) vi bor ikke i en by, så er ikke alle filmer som kommer hit. Om hun likte filmen hender det hun får gå 2 ganger også hun har flere tanter og onkler som gjerne tar med;) Koster vell ca det samme overalt? Hun synes det er så kjekt at ofte går både jeg og manne sammen med henne, selv om det blir unødvendig dyrt Endret 3. august 2014 av chiki
Solstrålemamma Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg har en datter på 16. Vi går på kino ca to ganger i mnd. Veldig hyggelig å dele en opplevelse sammen. Billettene koster rundt 130 kr stk. Litt godt pleier vi også å kjøpe. 350 totalt omtrent men utrolig koselig. Særlig om det er travelt. Godt med en pause fra hverdagen iblant. Jeg er opptatt av å skape gode minner 1
LilleBallerina Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 (endret) Vi går om det er en film som kan fenge. Siden i fjor høst har det vært fire filmer han har villet gå på og da har vi gått på dem. Regner med det blir oftere når han blir eldre. Han er bare fire år nå. Har ikke tenkt over hvor mye det koster. Men er vel ca 100 pr pers i billetter og godteri etc utenom. Endret 3. august 2014 av LilleBallerina
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Nå har jeg "bare" en 3-åring, men vi har vært på kino to ganger hittil, og skal igjen i november når Karsten og Petra kommer med ny film. Med de minste, må det liksom være noe som virkelig fenger, ellers sitter de jo ikke i ro. Så jeg sitter å håper at Karsten og Petra skal være like interessant i november... Anonymous poster hash: 7e764...e58
Gjest Lite nytt Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Nå har jeg "bare" en 3-åring, men vi har vært på kino to ganger hittil, og skal igjen i november når Karsten og Petra kommer med ny film. Med de minste, må det liksom være noe som virkelig fenger, ellers sitter de jo ikke i ro. Så jeg sitter å håper at Karsten og Petra skal være like interessant i november... Anonymous poster hash: 7e764...e58 Kommer det ny Karsten og Petra i November?? Så gøy! De er meget meget populære her :D
Gjest Lite nytt Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Som alenemor så koster det utrolig masse å dra på kino, så vi går bare når jeg er temmelig sikker på at det er noe som vil fenge. Bor heller ikke i en storby, så bare ett utvalg av filmene som kommer.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Kommer det ny Karsten og Petra i November?? Så gøy! De er meget meget populære her :D "Karsten og Petra på safari" er på kino i november, så da har de noe å se frem til Anonymous poster hash: 7e764...e58
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Har aldri vært på kino med barna mine. Har vært på kino selv mindre ca 15 ganger ila hele mitt liv. Er over 30 nå. Syns det er like greit. Anonymous poster hash: af518...29c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Foreløpig ikke i det hele tatt, med to travle gutter på 1 og 3 år. Men gleder meg veldig Var på 4D-kinoen på Hunderfossen familiepark i sommer med eldste, han ble bare redd Anonymous poster hash: f5d9d...24c
LillaFrosk Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Vi har vært på kino to ganger sammen, og hun blir 5 i november (og de to gangene, var i år. Hun ville ikke hatt den samme gleden av det tidligere..). Vi koser oss godt hjemme med gode filmer.. Kunne dog godt tenkt meg å ta henne med for å se Dragetreneren 2. Eneren liker vi nemlig godt begge to :D
Lalunaa Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 For oss(5) blir det ca 1000kr for en kinoopplevelse, inkludert snack. men det synes jeg det er verd :-) vi går når det kommer filmer vi synest ser gøy ut/ passer for alle :-). Vi kan fint dele oss opp innimellom også feks. Hvis eldste datteren har en film hun veldig gjerne vil se dom kjæsjer med sjanger og type film minsten vil se :-)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Min 5 åring har aldri vært på kino. Vi kjøper DVDer og ser dem hjemme. Kino er skrekklig dyrt og oppskrytt.Anonymous poster hash: 4c333...d6a
Miss moneypenny Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Jenta mi er 4, nå har vi ikke vært på kino siden i vinter. Det går ikke så mange filmer her vi bor, også har det jo vært sommer og fint vær så jeg har igrunn glemt det litt. Har tenkt å ta henne med på Karsten og Petra filmen i november ihvertfall, men hadde vært koselig å ta en tur før det også. Hun blir veldig glad når vi drar på kino
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Jeg har en treåring, og vi har vært på 2 kinoer så langt. Jeg selv elsker å gå på kino, og det ser ut til at hun gjør det også. Synes det er en koselig ting bare vi to gjør sammen (mannen liker ikke å gå på kino). Da får hun velge seg ut en brus og bittelitt smågodt som hun koser seg med i løpet av filmen. Filmer som varer i ca. én time er perfekt for henne nå. Vi var og så Tingeling første gangen, men den ble litt for lang. Bamse derimot, var akkurat passe.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Det er lurt å ta med vann hjemmefra og kjøpe godteri i vanlig butikk, da blir kinoturen i hvert fall litt billigere. Anonymous poster hash: c430b...a4b
~white lady~ Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Vi har pleid å gå et par ganger i året fra han var rundt 4-5. Er de særlig yngre enn det risikerer man en propell i stolsetet som "må tisse" og "er tørst" flere ganger underveis, eventuelt noe grining på grunn av skumle scener. Men nå som han er "stor" skolegutt koser vi oss, kjøper popcorn, setter på 3D brillene og lever oss inn i fantasiverdenen
Teriyaki Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 Gutten min blir tre i nobember. Tenker han får første kinotur før jul.
LatersBaby Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Jeg har ei jente på 5,5 år, og vi har vært endel på kino - kommer an på hvilken film som er ute. Neste gang blir i september når den nye Sabeltann filmen kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå