AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Vår svarfrist gikk ut i går, og vi mangler fortsatt noen svar. Hvor fort bør vi minne folk på at vi venter på svar/hvor lenge bør vi vente for ikke å virke masete? Kjenner jeg begynner å bli stresset, vi har ikke så mye tid før vi må gi beskjed til hotellet hvor mange vi blir. Burde nok satt en litt lenger frist. Hva ville dere andre gjort? Ringt/sendt sms i dag? Ventet et par dager? Og kan vi regne med at de svarer der og da, eller er det vanlig at folk trenger litt tid når de får en påminnelse? Anonymous poster hash: fb63d...98c
Gjest Blubbs Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Hvis fristen gikk ut i går, ville jeg sendt ut en SMS i morgen, hvor dere minner folk høflig på at fristen er gått ut, og at dere behøver å høre fra dem snarest. Derfra ville jeg gitt dem en dag eller to på å høre fra seg. De du ikke hører fra er ikke intr. Men husk på at det er ferietider, og mangen er i feriemodus. Mobiler kan være forlagt , mistet osv. Alle har forståelse for at dere trenger svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå