AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg var på date i går, og fyren kysset meg. Kan det bety at han er useriøs? Er det for tidlig å kysse på første date? Anonymous poster hash: acb42...e07
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Nei, lol. Alle overanalyserer alt. Folk er forskjellige, det må du da fatte. Kanskje det var hans måte å gi deg en bekreftelse på at han virkelig ønsker mer. Anonymous poster hash: f33dd...584
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Nei jeg synes ikke det overhodet. Nesten alle dater jeg har hatt som har blitt til noe mer, har endt med et kyss. Et kyss er ikke en big deal, setter en romantisk tone (i stedet for det tullet der man skal late som man ikke er seksuelt interessert i hverandre), viser litt selvtillit samt fungerer som en god indikator på kompatibilitet. Anonymous poster hash: 051c7...884
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Nei jeg synes ikke det overhodet. Nesten alle dater jeg har hatt som har blitt til noe mer, har endt med et kyss. Et kyss er ikke en big deal, setter en romantisk tone (i stedet for det tullet der man skal late som man ikke er seksuelt interessert i hverandre), viser litt selvtillit samt fungerer som en god indikator på kompatibilitet. Anonymous poster hash: 051c7...884 Trådstarter: ja jeg følte at det ga meg en indikasjon på at han var interessert. Ja kyssene var gode Han sier at han føler seg forelsket, og jeg gjør det samme Så dette virker jo egentlig bra forløbig Anonymous poster hash: acb42...e07
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Trådstarter: ja jeg følte at det ga meg en indikasjon på at han var interessert. Ja kyssene var gode Han sier at han føler seg forelsket, og jeg gjør det samme Så dette virker jo egentlig bra forløbig Anonymous poster hash: acb42...e07 Jeg ville tatt det rolig fremover likevel...det er tidlig å si at man er "forelsket" etter en date. Anonymous poster hash: 051c7...884
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg ville tatt det rolig fremover likevel...det er tidlig å si at man er "forelsket" etter en date. Anonymous poster hash: 051c7...884 Trådstarter: det er helt sant Beste er å ta det rolig, og se hva som skjer. Og nyte øyeblikket som er akkurat nå. Anonymous poster hash: acb42...e07
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Kjæresten min kysset meg på første date, han ville gå sakte frem fordet det betyr nok at han er interessert.Anonymous poster hash: 1e9e9...82a 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Om det føles riktig er det ingenting i veien for det. Behøver ikke å bety at han er useriøs. Anonymous poster hash: 3ad47...850
Spoonejentaa Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Nei, det er helt vanlig :-) hvis stemningen var der, synes jeg det er tøft av han å ta initiativ til det! Er noen gutter jeg har vært på date med og ventet på et kyss på slutten, uten at det kom. Synes du skal være glad for at han liker deg og syntes daten gikk bra! 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Jeg slenger meg på de andre som mener det er vanlig å kysse på første date, om begge parter føler kjemien stemmer og man liker hverandre Min kjæreste og jeg klarte så vidt så holde hendene unna hverandre på slutten av vår første date Det skal allikevel sies at vi ikke ble mer intime før det hadde gått 2-3 måneder. Vi er fremdeles sammen 1 år og 10 måneder etter Etter første date er det kanskje litt tidlig å snakke om at man er forelsket. At man liker hverandre godt, den er jeg med på Jeg synes også dere bare skal ta ting rolig og la ting gå av seg selv. Nyt tiden Anonymous poster hash: bf995...d8f
Anglofil Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Nei. Har man lyst, har man lov, tenker jeg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Jeg synes det er litt tidlig, men kjæresten min kysset meg på første date og vi hadde ikke pratet så lenge heller. Men vi hadde god kjemi og han ville vise at han var interessert og seriøs. Jeg ville ta ting rolig og det respekterte han også Anonymous poster hash: 93b17...808
Gjest Lille-pus Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Hvorfor skulle det være feil å dele et kyss med noen du har god kjemi med? Folk får det mye, mye enklere dersom de ikke skal ha en 'riktig og feil' bok for hver eneste hendelse i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå