Gjest avocadoen Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 (endret) Tenker å kjøpe noen roser i anledning min kjære sin bursdag. Men jeg lurer på om det er "greit" om dere forstår å gi roser til en mann? Endret 3. august 2014 av avocadoen
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Ja Anonymous poster hash: 226c9...d76 2
Gjest Whitestripes Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Vanskelig å si. Noen menn liker å få blomster, andre gjør det ikke. Du kjenner han sikkert godt nok til å vite om dette er noe han vil sette pris på.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Er han femi? Hvis ikke, nei ikke greit. Anonymous poster hash: 32a8a...801 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Du som kjenner mannen best vet det best selv. Dersom det var en jeg ikke kjente ville jeg tenkt: Mann under 60: Nei. Mann med hage eller eldre mann: Ja. Hyggelig å få en plante til hagen som ikke visner etter noen dager Anonymous poster hash: 2a986...5e2
Gjest Yellowrose Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Ja! Min mann synes det er veldig hyggelig å få blomster i slike anledninger
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 En hver mann som er over 14 år i hodet setter pris på tanken bak blomstene. Med det sagt er det sikkert andre ting han heller kan tenke seg. Mange menn synes blomster er litt bortkastede pengerAnonymous poster hash: db0de...d04 1
Jade Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 JEG synes blomster er bortkastede penger :-) Hva kjæresten din synes vet nok du bedre enn oss.
Gjest Lille-pus Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Det går helt fint. Be den som lager buketten om å gjøre buketten maskulin med f.eks furu
McKibben Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Tror menn flest syns blomster er litt unødvendig bruk av penger, hehe. Er sikkert noe annet han heller kunne tenkt seg! Og et håndskrevet, søtt kort tror jeg er like greit å gi, hvis det først skal være litt sånn klisjè og klissete 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Jeg kjenner ingen menn som bryr seg om avskårne blomster. Det hører nok sammen med designervesker og høyhælte sko...<br /><br />Er de på rot KAN det gå an...Anonymous poster hash: b77da...67a 1
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Aner ikke hva han synes, men til meg hadde det blitt bortkastede penger. Litt sånn takk for tanken, men kunne jeg heller fått en hamburger? 5
Gjest thesledge Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Min kjæreste blir glad for det, men det er jo forskjellig. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Nei , jeg ville ha gått for noe annet. Et gavekort på noe du vet han liker. Menn er ikke like begeistret for blomster selv om de later som de blir glade når de får det Men kan jo hende jeg tar feil og at det er noen som liker blomster 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Mannen min blir sur nå rhan får blomster. Ville styrt unna og heller funnet noe mer mandig. Anonymous poster hash: e5c8d...d4d
Gjest avocadoen Skrevet 3. august 2014 #17 Skrevet 3. august 2014 Nei , jeg ville ha gått for noe annet. Et gavekort på noe du vet han liker. Menn er ikke like begeistret for blomster selv om de later som de blir glade når de får det Men kan jo hende jeg tar feil og at det er noen som liker blomster Han har allerede fått veldig dyr bursdagsgave, så ja.
Gjest Gunfreak Skrevet 3. august 2014 #18 Skrevet 3. august 2014 Jeg har ikke noe til overs for blomster, med dette vet dama, ville heller hatt et kosedyr om poenget var en personlig kosegave
Chrizzy Skrevet 3. august 2014 #19 Skrevet 3. august 2014 Om antennene er i orden virker de sikkert glad uansett, men om du ikke er sikker på at akkurat han er glad i å få blomster så hadde jeg kjøpt noe annet, noe du vet han øsnker seg. Så kan du jo evt fiske til neste gang. Jeg tror flesteparten av menn har andre ting de foretrekker før blomster...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #20 Skrevet 3. august 2014 Her i huset blir ingen begeistret for blomster. Både jeg og mannen vil heller ha noe med mer substans. Vin, sjokolade osv er mye bedre. Synes begge vi Anonymous poster hash: 40c1c...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå