AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg skal gifte meg og har tenkt til å sminke meg selv. Det jeg gjør til daglig er følgende: Renser huden(peeler innimellom), bruker serum, øyekrem og dagkrem. Bruker så compactpudder (Clinique), litt rouge, bittelitt øyneskygge og mascara (Clinique). MEN- nå vil jeg jo sminke meg litt ekstra OG sånn at sminken sitter hele dagen.... Noen som har tips, bl.a til foundation?? Tenker det kan være lurt å ha dette under pudderet....?? Hva med øyneskygge? Hvilke farger? Har brunt hår, noen lyse striper. Grønne øyne. Mørke bryn. Normal hudfarge (kan være litt rød i ansiktet...) Takk for alle svar:)Anonymous poster hash: f062c...902
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Bruk en primer og et tynt lag med foundation. Til slutt børst pudder over. Jeg bruker Guerlain. Er veldig fornøyd med det merket. Jeg synes at sminken bør være diskre . Ville ikke prøvd meg på noe nytt selv om det er bryllupsdagen din. Grønne øyne er veldig fint med plommefarget øyenskygge. Dus alt godt ut og bruk primer under. En lys skygge øverst, under brynet. Ram inn munnen med en plommefarget lipliner. Husk at den er godt spisset. Oppå der en gloss med et hint av plomme.Eventuelt en lys plommefarget leppestift under.Og en nøytral gloss over. Små mengder her også. Husk at det er du som skal synes og IKKE sminken din! Masse lykke til! Anonymous poster hash: 67c31...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå