AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Har hatt den samme hotmailadressen i over 15 år, og så ble det Outlook og div ting er endret. F.eks om noen mailer meg et bilde så får jeg det ikke automatisk frem, jeg må klikke på noe og nå husker jeg ikke hva. Hva? Anonymous poster hash: 99bb0...4be
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Det skal se slik ut: http://tinypic.com/r/dwwgmb/8 Anonymous poster hash: de8d0...b37
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Ja jeg vet men ser ikke sånn ut lenger, det forsvant for lenge siden når det ble om til outlook Anonymous poster hash: 99bb0...4be
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Jeg har outlook, så da tar du nok feil. Eneste som høres riktig ut her er at det ikke er noe bilde i mailen du skal åpne bildet i. Anonymous poster hash: de8d0...b37
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg så bildet i den mailen for et par dager siden, klikket på noe for å få det frem men husker ikke hva. Skulle lagre bildet men glemte det. Så JO det er et bilde der Anonymous poster hash: 99bb0...4be
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Fant bildet blant downloads nå Men så irriterende at det bare ikke vises automatisk lenger! Er det en innstilling jeg kan endre på? Anonymous poster hash: 99bb0...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå