Gå til innhold

MBMJ Karlie- hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dansedilla
Skrevet

Den var fin :) Jeg synes ei på 30 kan gå sånn - det ser bedre ut enn på fjortiser. Den er for voksen for dem etter min mening.

Gjest thesledge
Skrevet

Fin veske! Fjortisene bruker mest Michael Kors. Denne ville vært kjempefin til en på 30 :)

Skrevet

Jeg synes den er veldig søt. Jeg ville ha gått med den om den var større, og jeg er 28. Synes du skal gå med den om du vil, uavhengig av eventuelle fjortiser :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men jeg synes det går fint. MBMJ er ganske flink på streite små vesker. Jeg er egentlig Wang/Givenchy/Proenza, men jeg har to små crossovers fra MBMJ fordi jeg oppriktig synes de var mer praktiske og finere enn det jeg fant fra dyrere merker.

Anonymous poster hash: 4f5a4...64f
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har en lignende, og jeg har fylt 30. :) Synes de er mindre "bling" enn en del andre vesker i samme priskategori.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes veskene fra MBMJ er fine fordi de som regel er ganske enkle uten at de blir kjedelige, også har de fine størrelser og en praktisk fasong på mange modeller. Eier en Natasha og en Lil Ukita, og er veldig fornøyd med de. Prisene er også helt OK i forhold til materialer og hvordan de er sammensatt. Så ja, mener absolutt at du fint kan kjøpe den. Ser for meg at den vesken kan ha en noe pretensiøs effekt på unge tenåringer uansett, så ikke bekymre deg for det.

Om du kjøper en så husk å base den (prime den?), før første bruk. Du får kjøpt det på de fleste butikker som selger litt dyrere vesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...