Gå til innhold

Gutter i treningsklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 20 år gammel gutt, som lurer på hva dere jenter egentlig synes om gutter som går i treningsklær, også når de ikke er på trening (eller på vei til, har vært). Jeg føler meg mest komfortabel i treningsklær, så går i dette så mye som mulig. Selvfølgelig bruker jeg også "vanlige" klær, men føler meg ikke like vel da.

Noen meninger?

Anonymous poster hash: 3b16e...266
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gutter som går i treningsklær til hverdags er: Late.

Anonymous poster hash: 5d532...966
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser forferdelig ut når både gutter og jenter går med treningsklær utenom trening. Ikke gjør det. Det er turn off.

Anonymous poster hash: 3de4b...87d
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er ganske digg med gutter i treningstøy, men til en viss grad. Hadde jeg sett deg på byen, en restaurant eller lignende i treningstøy hadde det ikke vært et pluss. Men på gata i sommervarmen gjør det ingenting :-)

AnonymBruker
Skrevet

Chav_tracksuite.jpg

Anonymous poster hash: 6b2b4...8cf
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er fint med treningstøy, så lenge det ikke kun går i slapp joggebukse og utslitt hettegenser. Det finnes jo masse kult treningstøy fortiden, f.eks nike sitt så man får litt "stil" over det, uten at det trenger å se ut som om du kommer rett fra et treningssenter/løpetur.

Skrevet

Jeg synes faktisk det er digg med gutter i treningsklær, også utenfor trening. Men er enig i Luckiness over her, da må det være fint treningstøy, og ikke slitte klær som ser ut som de kommer fra innerst i klesskapet. Men det finnes selvfølgelig en grense. Er vi på restaurant, middagsbesøk eller noe annet som er litt "utenom det vanlige", synes jeg det passer seg bedre med noe annet enn treningsklær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...