AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg har tatt flere EL tester i ca. 1 uke, da jeg har noe uregelmessig syklus (28-35 dager). Har hatt (unnskyld detaljer) veldig mye våt/klar utflod denne uken. for 3 dager siden begynte El smertene (stikkinger, murringer, oppblåsthet) o.l. da testene likevel har vært negative så tenke jeg å sjekke utfloden. Dette gjorde jeg på ny i dag. Da var den litt seigere, noen få hvite "klumper", og jeg kunne strekke noen av de hvite klumpene fra hverandre. De ble ikke kjempe lange, men de strakk! Jeg ble så glad, da jeg håper at dette er et positivt tegn?! Vi har kjørt på med samleie annenhverdag siden dag 1 av syklusen. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 36391...23d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 36391...23d
Essie_ Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Det er vanskelig for andre å svare på. Selvfølgelig kan det ha vært EL-slim, men mitt EL-slim var alltid helt blankt og kunne strekkes 4-6 cm. Jeg tenker at det er en mulighet for at utfloden din kan ha vært blandet med sædrester - som kan strekkes noe. Men uansett, har dere sex annenhver dag skjønner jeg ikke helt hvorfor du stresser med EL, dersom du vet at du pleier å ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå