Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tips av en venninne om å bruke rockering for å bli kvitt fett rundt magen og sidene. Noen som har prøvd det og fått resultater? Jeg trener det jeg kan hjemme siden jeg er alenemor og i full jobb. Ser ikke på meg selv som fet eller overvektig men har lyst til å bli litt smalere rund magen. Takk til alle som tar seg tid til å svare. ☺😆

Anonymous poster hash: 0c202...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt god effekt av rockering (du må bruke treningsrockeringer, ikke sånne lette som du kjøper på lekebutikk).

Begynte med 1.5kg og når den føltes for lett så gikk jeg opp til 2kg.

Du kommer til å føle deg mørbanket de første dagene, blir gjerne blåflekkete også :)

Også viktig at du rocker begge veiene, altså mot høyre i f.eks 5min også mot venstre i 5min.

Skrevet

Slanking gjøres primært med kostholdet. Trening kan bidra, men det fungerer svært dårlig alene. Ingen trening kan bestemme hvor fettet forsvinner. Det kan likegodt forsvinne fra brystene som fra hoftene.

Rockering er ganske ensformig og jeg anbefaler mer trening enn bare det. Det går fint an å trene en liten styrkesirkel hjemme uten noe særlig med utstyr. Skaffer du deg i tillegg en kettlebell eller to så har du omtrent alt du trenger til et enkelt hjemmegym.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med at rockeringen tar det rundt magen, uansett om jeg går ned pga bedre kosthold, så blir den putten der... Men når jeg har hatt en periode med rockering jevnlig, så får jeg mer definert mage. Har vært opp og ned i vekt pga dårlig kontroll på kosten og 2 graviditeter... Så for å få bort det siste rundt magen, syns jeg kosthold spesielt holde igjen på gjærprodukter og brus og rockering er effekivt. Det er ensformig, men bedre enn ingenting, og den styrker kjernen :D Og min erfaring er at det faktisk ikke tar så lang tid før man føler og ser endring. Kan ikke huske noen jeg kjenner som har brukt rockeringen si at det ikke virker, den går fort i glemmeboka, men etter en ukestid med jevn trening merker man endring igjen :) mulig du blir litt blå da... men ikke gi opp :)

Anonymous poster hash: f43d3...827
Skrevet

Nei, rokkeringen ligger i kjelleren fordi den var en mare å bruke.

Har bedre effekt med stillestående treningssykkel.

Anonymous poster hash: c06d3...12e

Skrevet

Hvor ofte og lenge bør man rocke for å få effekt?

Anonymous poster hash: 7a154...a3f

Skrevet

Jeg fikk ikke til å bruke rockering, den var alt for stor i diameter, tyngden var grei. Så leverte den tilbake. Spør om å få låne en av noen du kjenner for å se om det er noe for deg.

Anonymous poster hash: 64acf...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...